Παρασκευή 8 Μαΐου 2009

Λονδίνο, Άμστερνταμ ή Βερολίνο;




Το τραγούδι "Ταξιδιάρα ψυχή" από το συγκρότημα "Τρύπες" λέει:

"Λονδίνο, Άμστερνταμ ή Βερολίνο έχεις ξεχάσει που ακριβώς θέλεις να πας,
Όσα κι αν έχω, δανεικά πια δεν σου δίνω, να κάνεις βόλτες με το magic bus,
Όσα κι αν έχω, δανεικά πια δεν σου δίνω, να κάνεις βόλτες με το magic bus.

Ταξιδιάρα ψυχή, κι αν θέλω, δίπλα σου είναι δύσκολο να μένω,
Καιρός να δω τη δικιά μου ζωή σ' αυτό το ταξίδι δεν θα σε περιμένω.

Θα ξενιστώ και κάποιο βράδυ ό,τι έχω μέσα μου για σένα θα το σβήσω,
Είναι μονόδρομος ο δρόμος που 'χεις πάρει και δε σε βλέπω να γυρίζεις πίσω,
Είναι μονόδρομος ο δρόμος που 'χεις πάρει και δε σε βλέπω να γυρίζεις πίσω.

Λονδίνο, Άμστερνταμ ή Βερολίνο έχεις ξεχάσει που ακριβώς θέλεις να πας,
Όσα κι αν έχω, δανεικά πια δεν σου δίνω, να κάνεις βόλτες με το magic bus,
Όσα κι αν έχω, δανεικά πια δεν σου δίνω, να κάνεις βόλτες με το magic bus."

Κάποιοι πολιτικοί τη διαδρομή Αθήνα - Λονδίνο την έχουν κάνει Ομόνοια - Σύνταγμα.

Για τα φουκαριάρικα τα παιδάκια τους...

Δεν πρέπει όμως να ανακοινώνουν δημόσια τα ταξίδια αυτά ώστε να μην πηγαίνει ο νους μας στο πονηρό;

Λονδίνο, Άμστερνταμ ή Βερολίνο έχεις ξεχάσει που ακριβώς θέλεις να πας,
Όσα κι αν έχω, δανεικά πια δεν σου δίνω, να κάνεις βόλτες με το magic bus.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Επικοινωνία: