Κυριακή 28 Ιουνίου 2009

Η Γάτα του Αιγαίου (Aegean Cat) έφτασε στη Ρόδο



Ενώ στον Πειραιά υπάρχει φαγωμάρα για το μοίρασμα της ακτοπλοϊκής πίτας από τους κομματικούς και κρατικούς παράγοντες του τόπου με παράπλευρες απώλειες τύπου εφοπλιστή της ακτοπλοϊκής εταιρείας GA Ferries, Γεράσιμου Αγούδημου αλλά και σκανδάλων μορφής τ. υπουργού Αριστοτέλη Παυλίδη, στις ανατολικές άκρες του Αιγαίου ξεκίνησε δρομολόγια η «Γάτα του Αιγαίου»
(Aegean Cat).

Πρόκειται για ένα σκάφος, τύπου καταμαράν, που αγοράστηκε πρόσφατα από την ναυτιλιακή εταιρεία Γεσίλ Μαρμαρίς, μέσω Χόνγκ-Κόνγκ από κινέζους.

Ναυπηγήθηκε το 1988, ονομαζόταν πρώτα Σούν-Φενγκ, έχει μήκος 40 μ. και ταξιδεύει με μέση ταχύτητα 28 κόμβων.

Έδρα του το λιμάνι Ντιντίμ (Didim / Altinkum, αρχαία Δίδυμα) και τελικός προορισμός του η Ρόδος απ' όπου επιστρέφει μεταφέροντας τουρίστες από και προς τις τουρκικές ακτές.

Τα Δίδυμα, παραθαλάσσια περιοχή στο Αϊδίνι (Aydin, αρχαίες Τράλλες), σημείο όπου σχηματίζεται φυσικός λιμένας, γεννήθηκαν ως Μυκηναϊκή αποικία αλλά άλλαζαν χέρια ανά τους αιώνες ανάλογα με τους λαούς που κυριαρχούσαν στην περιοχή με τελευταίους τους Οθωμανούς από το 1413.

Η περιοχή προσφέρει μακριές αμμώδεις παραλίες αλλά και αρχαία μνημεία με γνωστότερο το ναό του Απόλλωνα.

Δεν είναι παράξενο λοιπόν που χιλιάδες τουρίστες το καλοκαίρι, κυρίως Άγγλοι, επισκέπτονται τα Δίδυμα.

Δεν χρειάζεται πολλή μελέτη επίσης για να διαπιστώσει κανείς το γεγονός ότι οι τουρίστες αυτοί αλλά και άλλοι που ταξιδεύουν απέναντι προς τα Ελληνικά νησιά θα επιθυμούσαν να συνδυάσουν τις διακοπές τους επισκεπτόμενοι τόσο την Ελλάδα όσο και την Τουρκία παίρνοντας μια γεύση και από τους δύο πολιτισμούς.

Ο Σουκρού Ντοϊγκάν, διευθύνων σύμβουλος της ναυτιλιακής εταιρείας Γεσίλ Μαρμαρίς που εκμεταλλεύεται το Aegean Cat είπε ότι 1.500 περίπου επιβάτες μεταφέρθηκαν σε Ελληνικό έδαφος από τις αρχές Ιουλίου μέχρι τις αρχές Σεπτεμβρίου το 2008 με συμβατικό σκάφος.

Ο αριθμός αυτός αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά αφού οι τιμές θα συγκρατηθούν στα ίδια επίπεδα παρά την ευνοϊκή αλλαγή για τους επιβάτες με τη δρομολόγηση του Aegean Cat.

(Το εισιτήριο Δίδυμα-Κως στοίχιζε το 2008, με επιστροφή, 38 ευρώ).

Γιατί ο Γεράσιμος Αγούδημος δε δραστηριοποιήθηκε σε άλλες αγορές σαν αυτή που περιγράφουμε πιο πάνω αλλά προτίμησε να επιχειρήσει να αυτοκτονήσει στις αρχές Απριλίου φέτος και ο Φώτης Μανούσης (Ναυτιλιακή SAOS) επέλεξε να «δώσει» τον πρώην υπουργό Αριστοτέλη Παυλίδη δημιουργώντας όμως μόνο σκόνη στο πολιτικό σύστημα, είναι φανερό.

Τίποτα δεν κινείται σε αυτή τη χώρα χωρίς τις ευλογίες και την υπογραφή των πολιτικών-κομματικών ομάδων που εξουσιάζουν τον τόπο.

Οι άμεσα θιγόμενοι όμως άρχισαν να αντιδρούν ενίοτε σπασμωδικά με ενέργειες που γίνονται πρωτοσέλιδο με όλο και αυξανόμενη συχνότητα.

Σε αυτές εμείς εντάσσουμε και την «εκπαραθύρωση» Ζαχόπουλου αλλά και την «απρόσμενη» αποχώρηση του ζεύγους Αγγελοπούλου από την Ελληνική αγορά, μια κίνηση άλλωστε που είχε ξεκινήσει σταδιακά εδώ και κάποια χρόνια και ο Σωκράτης Κόκαλης με δράσεις όμως αντιπερισπασμού που θολώνουν το τοπίο.

Το έχουμε γράψει πολλές φορές.

Οι μόνοι πραγματικοί επαγγελματίες σε αυτή τη χώρα είναι οι πολιτικοί οι οποίοι καταφέρνουν όχι μόνο να επιβιώνουν με κέρδος αλλά και να αναπαράγονται κυριολεκτικά σε υψηλό επίπεδο και να γίνονται αναγκαστικοί συνέταιροι κάθε επιχειρηματικής δραστηριότητας.

Όσοι επιχειρηματίες νομίζουν ότι θα επιζήσουν οικονομικά για πολύ συντηρώντας την υπάρχουσα κατάσταση είναι γελασμένοι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Επικοινωνία: