Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2009

Νομικά αβάσιμες οι διώξεις κατά των blogs


Από σχετικά έγγραφα της Βουλής των Ελλήνων που αφορούν εισήγηση σχεδίου νόμου της Β' Δ/νσης Επιστημονικών Μελετών, Τμήμα Νομοτεχνικής Επεξεργασίας Σχεδίων και Προτάσεων Νόμων


διαβάζουμε τα εξής:

Παρατηρήσεις επί των επι μέρους άρθρων του νομοσχεδίου

1. Επί του άρθρου 1 παρ. 1

Συμφώνως προς τη δεύτερη περίοδο της παρ. 1, στην περίπτωση που "οι ως άνω δημοσκοπήσεις δεν δημοσιοποιούνται στον έντυπο ή ηλεκτρονικό τύπο, διενεργούνται χωρίς να υπάγονται στις διατάξεις του νόμου αυτού".

Εν προκειμένω θα ήταν ενδεχομένως σκόπιμο να διευκρινισθεί σε ποιό καθεστώς θα υπάγονται οι εν λόγω δημοσκοπήσεις στην περίπτωση που δεν δημοσιοποιηθούν στον έντυπο ή ηλεκτρονικό τύπο αλλά, επί παραδείγματι, στις ιστοσελίδες των φορέων ή των επιχειρήσεων που τις διενεργούν, ή στις ιστοσελίδες πολιτικών κομμάτων ή υποψηφίων, ή ακόμη και σε προσωπικές ιστοσελίδες ή σε "blogs"

Είναι ξεκάθαρο από την τελευταία παράγραφο που παραθέτουμε ότι τα blogs δεν αποτελούν ΜΜΕ και κατά συνέπεια δεν τα αφορούν οι σχετικές νομοθεσίες που αφορούν τα μαζικά μέσα ενημέρωσης και επικοινωνίας.

Είναι αβάσιμη κάθε έγερση αξίωσης λοιπόν σε υπεύθυνους των blogs με έρεισμα τη σχετική με τα ΜΜΕ υπάρχουσα νομοθεσία περί του τύπου και ως αποτέλεσμα αβάσιμη και η σχετική αγωγή που έχει καταθέσει ο νομάρχης Πειραιά επικαλούμενος τη δια του τύπου και λοιπών άλλων ΜΜΕ δήθεν βλάβης της προσωπικότητάς του.

Αλυσιτελώς, αναρμόδιο κάθε δικαστήριο που καλείται εξουσιοδοτούμενο από τις μη σχετικές διατάξεις του νόμου να κρίνει περί υποθέσεων blogs.

Το παραπάνω αναφερόμενο σχέδιο νόμου αφορά την παρουσίαση δημοσκοπήσεων στα ΜΜΕ. Ερευνών δηλαδή που εξ' ορισμού επηρεάζουν την κοινή γνώμη.

Αφού λοιπόν δεν μπορούν να διωχθούν τα blogs ακόμη και αν παρουσιάζουν έρευνες (δημοσκοπήσεις) με λάθος τρόπο πόσο μάλλον όταν αναρτούν προσωπικές γνώμες και απόψεις.

Αυτά για την ώρα.

Θα σας παραθέσουμε και άλλα στοιχεία σχετικά με την αγωγή του νομάρχη Πειραιά κατά των bloggers.

Τα καλύτερα όμως τα κρατάμε για το δικαστήριο και προσδοκούμε και ελπίζουμε, με τη βοήθεια και την παρουσία όλων σας, σε απόφαση που θα βάλει μια και καλή ταφόπλακα σε όσες προσπάθειες "δημοκρατών" επιχειρούν να φιμώσουν τα blogs.

Ένσταση-Καταγγελία του πρώην Επιθεωρητή ΣΕΥΥΠ Νίκου Αρβανίτη



Από τον "Μπαρπανίκο" στο blog http://avragioz.blogspot.com/ μάθαμε για την καταγγελία ένσταση του Νίκου Αρβανίτη πρώην Επιθεωρητή ΣΕΥΥΠ (Σώμα Επιθεωρητών Υπηρεσιών Υγείας & Πρόνοιας).


Πέρα από την ουσία της υπόθεσης την οποία μελετάμε θα πρέπει να παρατηρήσουμε ότι όταν ένας υπάλληλος και μάλιστα πρώην επιθεωρητής καταγγέλλει, πρέπει να έχουμε όλοι ανοικτά τα αυτιά μας.

Σίγουρο είναι ότι κάτι θα μάθουμε.

Η καταγγελία όπως παρουσιάζεται αυτούσια στο blog λόγω του συναισθηματικού φορτίου της και των ειδικών, δημοσίου δικαίου, θεμάτων είναι δύσκολο να την παρακολουθήσετε.

Ωστόσο χρίζει προσοχής από τους καθ' ύλην αρμόδιους που οφείλουν να δώσουν απαντήσεις.

Είναι πρόσφατο το περιστατικό όπου ένας συμπολίτης μας έχασε τη ζωή του σε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ λόγω έλλειψης υλικού.

Θα μπορούσαμε να ήμασταν εμείς στη θέση του.

Εξάλλου τόσα χρήματα πληρώνουμε σε φόρους και τέλη και πρέπει να μας εξηγούν δημόσια μέχρι το τελευταίο ευρώ που αυτοί οι πόροι δαπανώνται και αν είναι οι δαπάνες αυτές σύννομες, σκόπιμες, δίκαιες αλλά και αν μπορούν να θεωρηθούν από την άλλη μεριά επαρκείς.

Επίσης, η καταγγελία για κομματικές ή μεροληπτικές κρίσεις έχει ιδιαίτερο βάρος όταν απευθύνεται επώνυμα και όταν σχετίζεται με τον ευαίσθητο χώρο της Υγείας.

Ποιοί είναι αυτοί οι κύριοι που τολμούν ακόμη και παίζουν με τη νοημοσύνη και την ανοχή μας;

Αν ο Νίκος Αρβανίτης έχει δίκιο δεν μπορούμε να το πούμε τώρα.
Κάτι λέει όμως και αξίζει να το προσέξουμε.

Εφαρμογή του Νόμου ζητά και ο Σύλλογος Εργαζομένων στη Νομαρχία Πειραιά




Στην πρόσφατη Αγωγή που μας κοινοποίησε ο νομάρχης Πειραιά προς το blog και για την οποία γνωρίζετε φαντάζομαι όλοι, ο Γιάννης Μίχας λίγο ως πολύ μας κατηγόρησε ως ψεύτες, υβριστές και κοινούς συκοφάντες.

Είναι πολύ βαριές οι κατηγορίες και διώκονται ποινικά από την Ελληνική έννομη τάξη για όποιον δεν μπορεί να αποδείξει τους ισχυρισμούς του.

Τον έχουμε αποκαλέσει παράνομο το νομάρχη. Πώς αλλιώς να καταγγείλουμε κάποιον ο οποίος παρανομεί;

Στις 19.11.2007 ο Σύλλογος Υπαλλήλων της Νομαρχίας Πειραιά υπαινίχθηκε σαφέστατα και αυτός ότι ο νομάρχης παρανομεί μη σεβόμενος τις διατάξεις του υπαλληλικού κώδικα και τις δημοκρατικές αρχές της ισοτιμίας και ισονομίας.

Αν και το υπόμνημα που κατατέθηκε προς το νομάρχη αναφέρει και άλλα συνδικαλιστικού περιεχομένου αιτήματα οι σχετικές αναφορές που σχετίζονται με όσα κατά καιρούς αναφέρει και το blog είναι ξεκάθαρες.

Περιμένουμε από το Σύλλογο των Υπαλλήλων να πάρει θέση για τις πράξεις και παραλείψεις του νομάρχη αλλά και τη γνωστή αγωγή.

Να λοιπόν το υπόμνημα του συλλόγου των υπαλλήλων προς το νομάρχη Πειραιά Γιάννη Μίχα:


Υπόμνημα προς τον Νομάρχη


Κύριε Νομάρχη,

Στην διαρκή προσπάθεια που καταβάλουμε ως Σύλλογος για την διευθέτηση των χρόνιων προβλημάτων των εργαζομένων στη Νομαρχία Πειραιά, σας υποβάλουμε τις προτάσεις μας που αποτελούν συνέχεια αυτής και ευελπιστούμε στην άμεση συμπαράσταση και βοήθεια σας για την επίλυση τους μέσα από έναν γόνιμο διάλογο που είχε εκλείψει τα τελευταία χρόνια.

1. Συλλογική σύμβαση Εργασίας.

Ζητάμε άμεσα την υπογραφή συλλογικής σύμβασης εργασίας για τους όρους τις αμοιβές και τις συνθήκες εργασίας με την Διοίκηση, σύμφωνα με τον Ν. 3528/07 αρθρ.46 παρ 4.

2. Ελαστικές μορφές εργασίας

α) Είναι γεγονός, ότι τα τελευταία χρόνια και στη Νομαρχία μας πραγματοποιούνται προσλήψεις με ελαστικές μορφές εργασίας

(Μερική Απασχόληση, Συμβασιούχοι ορισμένου χρόνου κ.α).

Το φαινόμενο αυτό από ότι βλέπουμε αρχίζει να παίρνει ανησυχητικές διαστάσεις γενικότερα και ειδικότερα , ο αυξανόμενος δε ρυθμός του μας οδηγεί στο ασφαλές συμπέρασμα για το πώς πραγματικά θα γίνει ο εκσυγχρονισμός της Δημόσιας Διοίκησης...

Ο Σύλλογος Υπαλλήλων Νομαρχίας Πειραιά, θέλει να δηλώσει κατηγορηματικά ότι είναι αντίθετος στην με κάθε τρόπο ελαστικοποίηση της εργασίας και απαιτεί την μονιμοποίηση των συμβασιούχων που ήδη εργάζονται, εφόσον καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες και την κάλυψη όλων των θέσεων του οργανισμού με μόνιμο προσωπικό μέσω ΑΣΕΠ.

β) Αυτό που μας ανησυχεί επίσης ιδιαίτερα είναι η 24ωρη λειτουργία μερικών υπηρεσιών της Νομαρχίας Πειραιά με απόφαση του Περιφερειάρχη Αττικής κατόπιν εισήγησης σας.

Πίσω από την 24ώρη λειτουργία υποκρύπτεται σαφώς η ελαστικοποίηση των ωραρίων των Δημοσίων Υπηρεσιών και η ανατροπή των εργασιακών σχέσεων και επιχειρείται με κομψό τρόπο να περάσει από το παράθυρο, αυτό είναι κάτι που είμαστε αποφασισμένοι να μην το επιτρέψουμε να περάσει και για αυτούς τους λόγους απαιτούμε να μην παραταθεί και το 2008 η 24ωρη λειτουργία και να μην γίνει εκ νέου εισήγηση από την Νομαρχία μας.

Οι νόμοι που υπάρχουν π.χ ο Ν.3205/2003, προβλέπουν με σχετικά ικανοποιητικό τρόπο και για τις υπηρεσίες που σίγουρα θα χρειαστεί να εργασθούν πέραν του ωραρίου (πχ ελεγκτικές υπηρεσίες) τουλάχιστον 90 ώρες μηνιαίως υπερωριακής απασχόλησης, που θεωρούμε ότι με την σωστή κατανομή και τις απαραίτητες προσλήψεις προσωπικού μπορούν να υπερκαλύψουν τις ανάγκες που θα προκύπτουν.

Οι 90 ώρες είναι σχεδόν οι μισές ώρες από αυτές που βάσει νόμου ( δηλ. 200 ώρες ) είμαστε υποχρεωμένοι να εργαζόμαστε μηνιαίως.

Το θέμα λοιπόν είναι γιατί επιχειρείται τώρα αυτή η προσπάθεια αλλαγής του ωραρίου;

Γιατί θα πρέπει οι συνάδελφοι να αρχίσουν να σκέφτονται αν θα δουλέψουν απόγευμα ή νύχτα;

(ακούστηκαν πολλά παράξενα...)

Γιατί ανοίγουμε εμείς εδώ στον Πειραιά (που στο κάτω - κάτω της γραφής έχει και μια ιστορία πλούσια στο εργατικό και υπαλληλικό κίνημα) τους ασκούς μια υπερ-νεοφιλελεύθερης προοπτικής;

Γιατί τελικά ο εκσυγχρονισμός θα πρέπει να μας πηγαίνει τόσο πίσω αναθεωρώντας κεκτημένα πολλών δεκαετιών ( οκτάωρο, πενθήμερη εργασία, μονιμότητα κτλ κτλ );

3. Τοποθετήσεις –Μετακινήσεις - Μεταθέσεις - Υπηρεσιακά Συμβούλια

Κύριο ζήτημα για εμάς θεωρούμε πως είναι το θέμα των τοποθετήσεων και μετακινήσεων των συναδέλφων, σε θέσεις που δεν ανταποκρίνονται στα τυπικά προσόντα με τα οποία έχουν προσληφθεί.

Zητάμε την τοποθέτηση και την μετακίνησή τους για την εκτέλεση των καθηκόντων τους του κλάδου ή της κατηγορίας τους, σύμφωνα με το άρθρο 30 του Ν. 3528/2007.

Δυστυχώς με το να βαπτίζουμε τις μεταθέσεις, μετακινήσεις δεν ασκούμε συνετή Διοίκηση.

Προτείνουμε την εφαρμογή συστήματος μοριοδότησης όλων των υπηρεσιακών μεταβολών με αντικειμενικά κριτήρια που να συμβάλλουν στον εξορθολογισμό της διαδικασίας.

Υπηρεσιακά Συμβούλια:

Τακτική συγκρότηση, εφαρμογή του Νόμου για απάντηση εντός διμήνου, αμεσότερη κάλυψη των αιτημάτων των υπαλλήλων, πλήρωση των οργανικών θέσεων προϊσταμένων και διευθυντών, εκπαιδευτικές άδειες, μετατάξεις κτλ.

4. Συμμετοχή σε συνεργεία υπερωριακής απασχόλησης –Χρήση Η/Υ

α) Είναι γνωστό ότι οι Νομαρχιακοί υπάλληλοι βρίσκονται στη χαμηλότερη οικονομική βαθμίδα των Δημοσίων Υπαλλήλων και των μισθωτών γενικότερα στην Ελλάδα.

Οι Νομαρχιακοί υπάλληλοι στην πλειοψηφία μας μπορούμε να πούμε ότι είμαστε οι πληβείοι του Δημοσίου.

Οι Νομαρχιακοί υπάλληλοι στην πλειοψηφία μας μπορούμε να πούμε τελικά χωρίς να είναι υπερβολή ότι είμαστε το Προλεταριάτο του Δημοσίου.

Οι Νομαρχιακοί υπάλληλοι στην πλειοψηφία μας μπορούμε να πούμε ότι επιτέλους τόσα χρόνια κανείς δεν μας έχει δείξει την στήριξη του από τις κυβερνήσεις που πέρασαν , κανείς δεν ενδιαφέρθηκε ούτε ασχολήθηκε σοβαρά με τις κατάφορες αδικίες που συμβαίνουν στον χώρο μας και που φτάνουν στα όρια της αντισυνταγματικότητας.

( π.χ Μετατάξεις ).

Το πάγιο αίτημα και της Ομοσπονδίας μας της Ο.Σ.Υ.Ν.Α.Ε και της ΑΔΕΔΥ είναι η δημιουργία ενός ενιαίου μισθολογίου που θα επιλύει όλες τις μισθολογικές, ασφαλιστικές, συνταξιοδοτικές ανισότητες και την απίστευτη Βαβυλωνία που υπάρχει σήμερα στο Δημόσιο.

Όμως από ότι φαίνεται μέχρι τώρα δεν υπάρχει η πρόθεση από την πλευρά της κυβέρνησης για κάτι τέτοιο και μάλιστα μετά τις αυξήσεις με την μισθολογική ρύθμιση του 2007 (και ομοίως του 2008 που είναι καρμπόν) που δεν θα ξεπεράσουν το 2 % σε πραγματικά δεδομένα στον πραγματικό μισθό έρχεται από 01/07/2007 η κράτηση των 9.39 ευρώ να πάρει πίσω και αυτά τα ψίχουλα που έδωσε στο όνομα της μελλοντικής ενσωμάτωσης σε συντάξιμες αποδοχές κάποιου ποσού στα επόμενα έτη.

Έρχεται η αναδιάρθρωση του Ταμείου των Μηχανικών του ΤΣΜΕΔΕ που αυξάνει υπέρογκα το ποσό των κρατήσεων που αναλογεί στους ασφαλισμένους. Έρχεται η αναδιάρθρωση και στα Επικουρικά Ταμεία μετά την λεηλασία τους.

Και έπεται συνέχεια, ο νεοφιλελευθερισμός χωρίς μανδύες πια, προελαύνει.

Από την άλλη εμείς θα πρέπει και πιο οργανωμένοι να είμαστε και πιο ενημερωμένοι και πιο συνειδητοποιημένοι για να μπορούμε με επιτυχία και να αντιστεκόμαστε και να διεκδικούμε. Θα πρέπει να ξανατονίσουμε ότι οι Νομαρχιακοί Υπάλληλοι και ΑΜΕΤΑΤΑΧΤΟΙ είναι και ΚΑΚΟΠΛΗΡΩΜΕΝΟΙ.

Στον βαθμό λοιπόν που δεν έρχεται τώρα άμεσα μια ολοκληρωμένη λύση κοινά αποδεκτή από την πλειοψηφία των υπαλλήλων του Δημοσίου η μοναδική διέξοδος που διαφαίνεται ότι μπορούμε να διεκδικήσουμε είναι η κλαδική , το δικό μας διακύβευμα εδώ στον Πειραιά για να προσπαθήσουμε άμεσα να βελτιώσουμε το εισόδημα των συναδέλφων ( όπως συμβαίνει εδώ και πολλά χρόνια σε όλες τις άλλες Νομαρχίες με την συνεργασία Συλλόγων και Διοίκησης ) είναι η εξάντληση όλων των μέσων των τρόπων και των δικαιωμάτων που μας δίνει ο ίδιος ο Νόμος για την ελάχιστη βελτίωση του εισοδήματος μας.

Ένα μέσο λοιπόν είναι και οι πραγματικές υπερωρίες ,όσο ακόμα υπάρχουν, γιατί και για αυτές η προοπτική από ότι συνάγεται( ευρωπαϊκή επιταγή γαρ ) είναι να σταματήσουν κάποια στιγμή.

Ζητάμε την συγκρότηση συνεργείων υπερωριακής απασχόλησης που είναι απαραίτητα ούτως η άλλως για όλο το 2008, λόγω αυξημένων αναγκών λειτουργίας ,εκπαίδευσης και εφαρμογής του προγράμματος ’’ Συζευξις’’ , ελέγχων και εν γένει υπηρεσιακών αναγκών κ.α, εκτός ωραρίου καθηκόντων, στα οποία να συμμετέχουν όλοι οι Υπάλληλοι κατ’ ελάχιστο 30 ώρες x 11 μήνες και για τις υπόλοιπες ώρες ως τις 60 ανά μήνα να γίνεται μια αξιολόγηση ανά διεύθυνση με κριτήριο και το αν λαμβάνουν άλλα επιδόματα από τα Υπουργεία η όχι.

Το συγκεκριμένο αίτημα θα λειτουργήσει θετικά στο βαθμό που έστω και έτσι θα επιφέρει μια αύξηση του εισοδήματος όλων των συναδέλφων που κατρακυλάει σε πραγματικές τιμές κάθε χρόνο και θα αμβλύνει κάπως τις τεράστιες μισθολογικές ανισότητες που υπάρχουν βέβαια και μεταξύ μας.

Με βάση τον Νέο Υπαλληλικό κώδικα όλοι οι Υπάλληλοι που εργάζονται με Υπολογιστή δικαιούνται 6 μέρες ειδικής άδειας ανά έτος αρκεί να έχει βεβαιωθεί από τον Διευθυντή τους τουλάχιστον 5ωρη καθημερινή ενασχόληση.

Αυτό που παρατηρείται όμως είναι η αναίτια περικοπή του σε κάποιες Διευθύνσεις , εμείς απαιτούμε την άμεση επίλυση του από πλευράς Διοίκησης σας.

Επίσης θα πρέπει ενόψει και της εφαρμογής της ΚτΠ να εξετάσουμε την χορήγηση επιδόματος πληροφορικής σε συναδέλφους και υπηρεσίες που πληρούν τις προϋποθέσεις μηχανογραφικών κέντρων.

5. Οδοιπορικά - Εκτός έδρας

Έκδοση Χ.Ε.Π όπως προβλέπει ο νόμος .

Σε αντίθετη περίπτωση άμεση απόδοση οδοιπορικών και εκτός έδρας αποζημιώσεων παράλληλα αντιμετώπιση του προβλήματος που παρατηρείται κατά κόρον, της χρησιμοποίησης δηλαδή ΙΧ αυτοκινήτων των υπαλλήλων για Υπηρεσιακούς λόγους.

Εφόσον αυτό δεν είναι απόλυτα εφικτό, αποζημίωση τραυματισμού και υλικών φθορών σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος.

Πρέπει επιτέλους να σταματήσει η ιστορία της εθελοντικής συνεισφοράς από την άδεια τσέπη των συναδέλφων που επιβαρύνονται με ποσά που φτάνουν και τον ένα μισθό ακόμα…ανά περίπτωση.

6. Νομική κάλυψη

Νομική κάλυψη υπαλλήλων. Δημιουργία κεντρικού γραφείου Νομικής Υποστήριξης των Υπηρεσιών.

7. Εκλογικό επίδομα

Κατάργηση εκλογικού επιδόματος και ενσωμάτωση του στο Νομαρχιακό επίδομα ύψους 550 Ευρώ.

Εφόσον το Υπουργείο δεν προχωρά στην ενσωμάτωση του εκλογικού επιδόματος που είναι πάγιο αίτημα μας και επειδή έρχονται πάλι οι εκλογές να τηρείται κάθε φορά η κυκλική εναλλαγή των συμμετεχόντων μέχρι ολοκλήρωσης του συνόλου των υπαλλήλων με διαφανείς διαδικασίες.

8. Επιτροπές και Συμβούλια εκτός ωραρίου-Αλλότρια καθήκοντα-Κλιμάκια Ελέγχων

α) Αποζημίωση όλων των συμμετεχόντων υπαλλήλων σε Επιτροπές και Συμβούλια εκτός ωραρίου της Νομαρχίας που λειτουργούν και δεν έχει προβλεφθεί η πίστωση τους στον προϋπολογισμό της Νομαρχίας .

Παροχή επιδόματος για αλλότρια καθήκοντα στα οποία μέχρι τώρα δεν υπάρχει πρόβλεψη (π.χ. επιδόσεις εγγράφων).

β) Ενημέρωση και δικαίωμα συμμετοχής όλων των υπαλλήλων με διαφανείς διαδικασίες στην συγκρότηση των κλιμακίων των Υπουργείων (ΚΕΛΑΥΕ, ΚΕΔΑΚ κ.α) η απαίτηση μας είναι να εγγράφονται όλοι στα μητρώα των Υπουργείων η το όσο δυνατό περισσότεροι.

9. Συμβάσεις με Τράπεζες

Υπογραφή νέας σύμβασης με την Τράπεζα επιτυγχάνοντας καλύτερα προνόμια για τους υπαλλήλους, συμμετοχή του Συλλόγου για τα θέματα της Μισθοδοσίας.

Το πάγιο αίτημα μας όμως παραμένει και είναι η υπαγωγή μας στο σύστημα ΔΙΑΣ.

10. Υγιεινή και Ασφάλεια των Εργαζομένων

Χορήγηση Ειδών Ατομικής Προστασίας στους υπαλλήλους που απαιτούνται λόγω της φύσης των αντικειμένων τους και μέτρα προληπτικής ιατρικής.

Ο θεσμός του Γιατρού Υπηρεσίας πρέπει να στηριχθεί και να αναβαθμιστεί. Πρόβλημα έντονο παρατηρείται στην έλλειψη προσωπικού καθαριότητας ,στις κτιριακές εγκαταστάσεις, στον κλιματισμό κα.

11. Αναλώσιμα Υλικά-Προμήθειες-Είδη Υγιεινής

Κάλυψη Υλικοτεχνικής Υποδομής (Η/Υ, γραφεία, καρέκλες, χώροι υποδοχής κοινού κα ) ,ορθολογική κατανομή αναλωσίμων υλικών και ειδών υγιεινής ανά υπηρεσία.

Παρατηρούνται κάθε χρόνο απαράδεκτες ελλείψεις και καθυστερήσεις, με αποτέλεσμα να πληρώνουν πολλές φορές οι ίδιοι οι υπάλληλοι αναλώσιμα και είδη υγιεινής που χρησιμοποιούνται στις Υπηρεσίες.

12. Σεμινάρια-Επιμόρφωση

Δικαίωμα συμμετοχής των υπαλλήλων σε σεμινάρια, έγκαιρη ενημέρωση και διευκόλυνση από τις οικείες Δ/νσεις .

Ενα σημαντικό θέμα που ελπίζουμε να λυθεί με την εφαρμογή των προγραμμάτων της "Κοινωνίας της Πληροφορίας" είναι η δωρεάν πρόσβαση σε ηλεκτρονικές Νομικές Τράπεζες και το Εθν. Τυπογραφείο για την απαραίτητη αναζήτηση Νόμων κ.α.

13. Αιμοδοσία

Ο Σύλλογος Υπαλλήλων Νομαρχίας Πειραιά διοργανώνει τρεις (3) Αιμοδοσίες ετησίως για την τράπεζα αίματος που διατηρεί.

Παρατηρούνται όμως προβλήματα με την άδεια διευκόλυνσης της προσέλευσης των εργαζομένων την ημέρα της αιμοδοσίας και την χορήγηση της ειδικής άδειας που προβλέπεται από τους Προϊσταμένους των Διευθύνσεων με αποτέλεσμα την μειωμένη συμμετοχή τους σε μία τόσο σημαντική εθελοντική προσφορά.

Ο εθελοντισμός σε δραστηριότητες με επίκεντρο τον άνθρωπο, για το Σύλλογό μας, είναι επιτακτικό καθήκον και ζητάμε την στήριξή σας για την εφαρμογή του.

14. Παιδικοί Σταθμοί

Κάλυψη με ένα πάγιο ποσό επιχορήγησης για τα δίδακτρα των παιδικών σταθμών και ταυτόχρονα προσπάθεια ίδρυσης παιδικού σταθμού από την Νομαρχία για τα παιδιά των υπαλλήλων.

15. Κατασκηνώσεις

Κάλυψη κατασκηνωτικών αναγκών για τα παιδιά των υπαλλήλων.

16. Χρηματοδότηση Πολιτιστικών και Αθλητικών

Χρηματοδότηση Πολιτιστικών και Αθλητικών δραστηριοτήτων του Συλλόγου από τη Νομαρχία.

17. Βιβλιοθήκη

Ίδρυση Βιβλιοθήκης από το Σύλλογο με οικονομική ενίσχυση και παραχώρηση προσωπικού και χώρου από τη Νομαρχία.

Για τα ανωτέρω αιτήματα τα οποία θα συζητηθούν εκτενέστερα στη συνάντησή μας, παρακαλούμε να έχουμε και γραπτώς τις κυριότερες απόψεις σας.

Η ανησυχία των υπαλλήλων, εντείνεται παράλληλα με την φημολογία της κατάργησης των Νομαρχιών με το σχέδιο Καποδίστριας Β΄ που επίκειται , και για το θέμα αυτό θα θέλαμε την επίσημη θέση σας για την διοικητική διαίρεση και την νέα μορφή της Αυτοδιοίκησης όπως επίσης και για τον νέο Νομαρχιακό Κώδικα που και αυτός αναμένεται.

Ζητάμε δίκαιη αντιμετώπιση με αύξηση της οικονομικής ενίσχυσης των Ν.Α. ή της νέας μορφής Αυτοδιοίκησης που θα αναβαπτισθεί από την Κεντρική Εξουσία, για την κάλυψη των δαπανών που προκύπτουν από την ολοένα και αυξανόμενη εκχώρηση αρμοδιοτήτων και λειτουργιών των Οργανισμών που υπηρετούμε και που επιθυμούμε να μπορούν να παρέχουν, την Δημόσια Διοίκηση που όλοι θέλουμε.

Με τιμή, για το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου εργαζομένων της Νομαρχίας.



Πρόεδρος
Ιωαννίδης Γαβριήλ

Γραμματέας
Μπάρμπα Μαρίνα


Φαντάζεστε βέβαια αν πήρε απάντηση ο Σύλλογος των Υπαλλήλων στη Νομαρχία Πειραιά.

Εκαναν το λάθος και αυτοί να ισχυριστούν ότι γίνονται παρανομίες στη νομαρχία σε βάρος εργαζομένων και σε εύνοια κάποιων άλλων.

Ισχυρίστηκαν ότι ο νομάρχης Πειραιά Γιάννης Μίχας δεν είναι και πολύ υπερασπιστής των εργαζομένων όπως θέλει να παρουσιάζεται.

Τη σχετική ανακοίνωση για το υπόμνημα του συλλόγου θα τη βρείτε ηλεκτρονικά και εδώ:

http://www.synop.gr/Anakinosis.asp?ID=15&O=1&Q=4&N=10

Εμείς θα είμαστε παρώντες στο Πολυμελές Πρωτοδικείο του Πειραιά στις 11.3.2009 όταν θα συζητηθεί η αγωγή που κατέθεσε ο νομάρχης και θεωρούμε ότι θα παραστεί και ο ίδιος αυτοπροσώπως με θάρρος και τόλμη για να υποστηρίξει το νομικό και το πραγματικό μέρος της αγωγής που κατέθεσε.

Αντρίκια πράγματα.


Επικοινωνία: