Κυριακή, 17 Μαΐου 2009

Πάμε Λιμάνι; - Νο 2




Υπάρχουν πολλοί λόγοι για να "κατέβεις" στον Πειραιά. (βλ. Πάμε Λιμάνι;)

Για όσους ενδιαφέρονται για την φωτογραφία, το σχέδιο, τη διαφήμιση, την επικοινωνία ή ότι άλλο έχει να κάνει με την εικόνα, ο Πειραιάς προσφέρει πολλές ευκαιρίες για έμπνευση.

Τρεις σημερινές φωτογραφίες το αποδεικνύουν:

(κάντε κλικ για μεγαλύτερες)

Η πρώτη, πιο πάνω, από το Κερατσίνι. Οι δύο επόμενες από το κεντρικό λιμάνι του Πειραιά





Στις φωτογραφίες δεν έχει γίνει κάποια επεξεργασία με εξειδικευμένα προγράμματα. Το αποτέλεσμα που βλέπετε έγινε με αλλαγή των βασικών ρυθμίσεων χρώματος και φωτισμού.




Στη πιο πάνω φωτογραφία δεν έχει γίνει, καμία, επέμβαση.


Όχι στο ανθρωποεμπόριο




Όχι στον κανιβαλισμό.

Οι λεγόμενες "σύγχρονες μορφές απασχόλησης" αποδεικνύεται πολύ εύκολα χρησιμοποιώντας τα εργαλεία της Οικονομικής Επιστήμης ότι μακροπρόθεσμα,

Αυξάνουν το Κόστος Παραγωγής.

Οι επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν αυτές τις μορφές απλά μεταθέτουν μέρος του κόστους παραγωγής τους στην κοινωνία επηρεάζοντας μελλοντικά την κοινωνική ευημερία.

Το όφελος που τελικά αποκομίζει το κοινωνικό σύνολο είναι αρνητικό.

Είναι προτιμότερο οι επιχειρήσεις αυτές οι οποίες δεν μπορούν να λειτουργήσουν διαφορετικά απλά να μην υπάρχουν καθώς οι παραγωγικοί συντελεστές υποαπασχολούνται σε αυτές σε βάρος άλλων πραγματικά "σύγχρονων" δραστηριοτήτων.

Η φωτογραφία (κάντε κλικ για μεγαλύτερη) από αφίσα προγραμματισμένης εκδήλωσης συμπαράστασης στην Κ. Κούνεβα.

Από τον Πειραιά, στο Κερατσίνι




Δόθηκε στην κυκλοφορία και το τελευταίο κομμάτι της νέας παραλιακής οδού που συνδέει το λιμάνι του Πειραιά με το λιμάνι Κερατσινίου περνώντας από τα παλιά "Λιπάσματα" της Δραπετσώνας.

Το έργο πραγματοποιήθηκε υπό την επίβλεψη του ΥΠΕΧΩΔΕ με κονδύλια συγχρηματοδότησης Ελληνικών και Ευρωπαϊκών πόρων και εντάχθηκε στο πλαίσιο των προγραμμάτων του Κοινοτικού Πλαισίου Στήριξης 2000-2006.

Τα σχετικά έργα αποτελούν μέρος του ευρύτερου ευρωπαϊκού προγράμματος με τον τίτλο "Οδικοί Άξονες - Λιμάνια - Αστική Ανάπτυξη".




Ο οδικός αυτός άξονας θα δώσει ανάσα στην περιοχή ωστόσο πρέπει να παρατηρήσουμε τα εξής:

1. Το γεγονός ότι πραγματοποιήθηκε από διάφορους αναδόχους, κατά κομμάτια, με προκηρύξεις που καθόριζαν τις ανάγκες και τα παραδοτέα ανάλογα με τα διαθέσιμα κονδύλια, έδωσαν στο τελικό αποτέλεσμα έναν αλλοπρόσαλλο χαρακτήρα.

Ο δρόμος αλλάζει μορφή ανάλογα με τον κατασκευαστή.

Έτσι διαθέτει δύο σήραγγες, η μια τύπου Αττικής Οδού και η άλλη τύπου σήραγγας Αρτεμισίου.

Η σύνδεση επίσης των επιμέρους κομματιών γίνεται με επικίνδυνες κλειστές στροφές που επιφυλάσσουν άσχημο μέλλον για τους οδηγούς που ξεγελάστηκαν και επιτάχυναν στο προηγούμενο πλατύτερο και πιο σύγχρονο μεσαίο κομμάτι του δρόμου.

2. Καθώς ο άξονας αυτός δίνει πρόσβαση από και προς τον περιφερειακό του Σχιστού αλλά θα χρησιμοποιείται ευρύτατα και από τις νταλίκες που εξυπηρετούν το εμπορικό λιμάνι του Πειραιά, είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα κορεστεί γρήγορα.

Οι αρμόδιοι θα πρέπει να σκεφτούν λύσεις και να δρομολογήσουν νέα έργα άμεσα.





Ο δρόμος δίνει επίσης καλή θέα σε παλιές βιομηχανικές εγκαταστάσεις όπως αυτή των τσιμέντων "Ηρακλής", των μονάδων της ΔΕΗ, κλπ, που ελπίζουμε κάποτε, όσες δεν λειτουργούν πια, να αλλάξουν χρήση, να συντηρηθούν και να διατηρηθούν ως μνημεία σύγχρονης παραγωγικής δραστηριότητας.

Επικοινωνία: