Κυριακή, 8 Νοεμβρίου 2009

Ερωτηματικά για τη νέα διαδικτυακή πύλη του Δήμου Πειραιά




Στον "αέρα" πραγματικά βρίσκεται η νέα διαδικτυακή πύλη του Δήμου Πειραιά την οποία μπορείτε να επισκεφτείτε στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.pireasnet.gr.

Η πύλη λειτουργεί δοκιμαστικά μέχρι 31.12.2009 ωστόσο η δημοτική παράταξη του Παναγιώτη Φασούλα δεν έχασε την ευκαιρία να μας πουλήσει το παραμύθι ότι ο Δήμος μπαίνει σε ψηφιακή εποχή και τα γνωστά.

Για να προκαλέσει ακόμη περισσότερο το κοινό αίσθημα ανέφερε τη λέξη "προϋπολογισμός". Καλά δεν ξέρουν ότι στο σπίτι του κρεμασμένου δε μιλάνε για σχοινί;

Έτσι σε δελτίο τύπου που εκδόθηκε στις 4.11.2009 μαθαίνουμε ότι "ο Δήμος Πειραιά θα είναι ο πρώτος Δήμος της χώρας που θα καταρτίσει «συμμετοχικό προϋπολογισμό», εγκαινιάζοντας τη δημόσια διαβούλευση στις 15 Νοεμβρίου.

Αυτό τονίστηκε μεταξύ άλλων κατά την παρουσίαση της νέας διαδικτυακής πύλης του Δήμου Πειραιά, σε επιχειρηματίες, στο Δημαρχείο της πόλης.

Εκ μέρους της Δημοτικής Αρχής μίλησε ο Αντιδήμαρχος Ανάπτυξης κ. Παναγιώτης Αγγελόπουλος ο οποίος ανέδειξε τα πλεονεκτήματα και τις δυνατότητες της νέας διαδικτυακής πύλης του Δήμου, για την ταχύτερη και ποιοτικότερη εξυπηρέτηση των πολιτών και των επιχειρηματιών του Πειραιά.

Τόνισε ότι ο Δήμος εισέρχεται δυναμικά στη νέα ψηφιακή εποχή, αλλάζοντας τα δεδομένα στην εξυπηρέτηση, στον τρόπο λειτουργίας του και στο εργασιακό του περιβάλλον.

Πρόκειται, είπε, για ένα ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα αμφίδρομης επικοινωνίας και διαδραστικής λειτουργίας με προδιαγραφές συνεχούς βελτίωσης και επέκτασης.

Τέλος κάλεσε τους πολίτες και τους επιχειρηματίες να κάνουν ολοένα και περισσότερο χρήση των υπηρεσιών του.

Οι εκπρόσωποι της εταιρείας Sigular Logic κ.κ. Γ. Αγάθος και Γ. Ζαρκούτης παρουσίασαν τις μεγάλες δυνατότητες του μέσου και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του, τη φιλικότητα προς το χρήστη τονίζοντας τη σημασία της ψηφιακής δημοκρατίας που εκφράζει.

Η κα Κ. Κουμανιώτη , συνεργάτης του Δήμου για οικονομικά θέματα, υπογράμμισε ότι χάρη στη διαδικτυακή πύλη, ο Πειραιάς πρωτοπορεί, θέτοντας σε δημόσια διαβούλευση το νέο Προϋπολογισμό του, από 15 Νοεμβρίου.

Όπως είπε, ο Δήμος Πειραιά θα είναι ο πρώτος Δήμος στην Ελλάδα που θα καταρτίσει «συμμετοχικό προϋπολογισμό».

Μίλησε επίσης, ο Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Πειραιά κ. Β. Κορκίδης, ο οποίος χαιρέτισε την πρωτοβουλία του Δήμου να αξιοποιήσει το Ευρωπαϊκό πρόγραμμα για τη δημιουργία του νέου διαδικτυακού τόπου, δηλώνοντας ότι ο Εμπορικός Σύλλογος και τα Επιμελητήρια θα είναι επώνυμοι χρήστες του.

Υπογράμμισε ακόμη τη μεγάλη σημασία του νέου συμμετοχικού πρoϋπολογισμού και της on line εξυπηρέτησης, η οποία ανοίγει νέους ορίζοντες για τους επιχειρηματίες και τους πολίτες, που υπολείπονται χρόνου."



ΠΛΗΡΩΣΑΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ;

Απορίας άξιο είναι όμως, και πρέπει να δοθεί μια υπεύθυνη και επίσημη απάντηση, αν ο Δήμος Πειραιά που παραλαμβάνει το έργο και οι αρμόδιοι φορείς που το χρηματοδοτούν και το εποπτεύουν γνωρίζουν ότι βασίζεται σε ελεύθερο λογισμικό.

Έτσι διαπιστώσαμε διαβάζοντας τον πηγαίο κώδικα της ιστοσελίδας του Δήμου.

Η τεχνολογία στηρίζεται στην πλατφόρμα DotNetNuke (http://www.dotnetnuke.com/) που είναι ελεύθερη κατά κύριο λόγο.

Υπάρχει επαγγελματική έκδοση (professional) που όμως δεν προσφέρει πολύ σημαντικά πλεονεκτήματα αν εξαιρέσει κάποιος την τεχνική υποστήριξη στον κατασκευαστή της διαδικτυακής πύλης.

Επίσης, για την ανάπτυξη χρησιμοποιήθηκαν πόροι εκτός του αναδόχου και συγκεκριμένα από την εταιρεία SolPart (www.solpart.com).

Σημασία δεν έχει αν η εταιρεία Singular Logic χρησιμοποίησε ακόμη και τον κλητήρα της για να παραδώσει το έργο.

Σημασία έχει αν αυτό προβλέπεται αρχικά από την προκήρυξη και στη συνέχεια από τη σύμβαση που υπεγράφη.

Διότι αν παρέδωσε κλητήρα γιατί να πληρωθεί για προγραμματιστή και μάλιστα από κοινοτικούς και εθνικούς πόρους;

Θα σηκώσουμε τις κεραίες μας και θα σας ενημερώσουμε σχετικά στο άμεσο μέλλον για τα ειδικά στοιχεία του έργου.


Ο ΠΗΓΑΙΟΣ

Για λόγους τεκμηρίωσης παραθέτουμε και τον πηγαίο κώδικα της ιστοσελίδας. Μην προσπαθήσετε να τον διαβάσετε αν δεν είστε του κλάδου.

Υπάρχει σοβαρός κίνδυνος να καεί το μυαλό σας!

PireasNet

Ενέργειες για ουσιαστική πρόσβαση στα έγγραφα του Εθνικού Τυπογραφείου




Επιστολή στείλαμε στο Εθνικό Τυπογραφείο με την οποία ζητάμε να αρθούν όλα τα εμπόδια που απαγορεύουν ουσιαστικά την πρόσβαση των πολιτών στα δημόσια έγγραφα και στη συγκεκριμένη περίπτωση στα τεύχη του Εθνικού Τυπογραφείου.

Αποσπάσματα της επικοινωνίας αυτής παραθέτουμε πιο κάτω:


ΕΔΩ ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Σύμφωνα με το νόμο επιτρέπεται η πρόσβαση σε δημόσια έγγραφα και υπό προϋποθέσεις σε ιδιωτικά.

Στο πλαίσιο αυτό το Εθνικό Τυπογραφείο έχει επιτρέψει την περιορισμένη ηλεκτρονική πρόσβαση μέσω της διαδικτυακής του διεύθυνσης σε ορισμένα τεύχη: ΑΣΕΠ, Α, Β, κλπ.

Ωστόσο, ο σκοπός της δημοσίευσης στη Εφημερίδα της Κυβερνήσεως είναι η ενημέρωση των πολιτών και κατά συνέπεια θα πρέπει να είναι ελεύθερη η πρόσβαση και σε άλλα τεύχη που σήμερα δεν είναι.

Επιπλέον, καθώς η πρόσβαση σε ορισμένα τεύχη, πχ Τεύχος Β, είναι σήμερα ελεύθερη θα πρέπει να δοθεί η δυνατότητα ελεύθερης πρόσβασης σε όλα τα τεύχη Β και όχι μόνο τα πρόσφατα.

Δηλαδή σήμερα ο επισκέπτης μπορεί να διαβάσει το σημερινό τεύχος Β αλλά όχι εκείνο, για παράδειγμα του 2004, γεγονός που δεν στέκει ούτε νομικά ούτε λογικά.


ΕΘΝΙΚΟ ΤΥΠΟΓΡΑΦΕΙΟ

Σας ενημερώνουμε ότι σύμφωνα με το άρθρο 18 του Νόμου 3469 σχετικά με την διάθεση των Φύλλων της Εφημερίδας της Κυβέρνησης, το Εθνικό Τυπογραφείο, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών διαθέτει το τεύχος Α (Νόμοι και Προεδρικά Διατάγματα) από το 1976 για δωρεάν ανάγνωση και όλα τα άλλα ΦΕΚ, εκτός του Τεύχους ΑΕ-ΕΠΕ, από 1/1/2006.

Συνεπώς, για το έτος 2004 και το Τεύχος Β που επιθυμείτε δεν υπάρχει μορφή svg για δωρεάν ανάγνωση.

Το Εθνικό Τυπογραφείο, προσπαθεί να βελτιώσει τις συνθήκες πρόσβασης των πολιτών στα ΦΕΚ, βελτιώνοντας την ιστοσελίδα και προσφέροντας νέες υπηρεσίες (παραγγελία ΦΕΚ για αποστολή στον τόπο που επιλέγετε, αγορά ΦΕΚ με προπληρωμένη κάρτα).


ΕΔΩ ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Η σχετική νομοθεσία στην οποία αναφέρεστε υιοθετήθηκε μεν το 2006 αλλά έχει αναδρομική ισχύ ακόμη και αν αυτό δεν αναφέρεται ρητά στο νόμο.

Άρα ήδη θα έπρεπε το Εθνικό Ταχυδρομείο (ΕΤ) να έχει μεριμνήσει για την παροχή πρόσβασης στους πολίτες στα σχετικά τεύχη που αυτή είναι ελεύθερη και για τα προηγούμενα χρόνια.

Η πρόσβαση αυτή δε, θα έπρεπε να είναι εφικτή με το συνήθη τρόπο πρόσβασης σε ηλεκτρονικά αρχεία και όχι με τεχνολογία SVG που δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί χωρίς προβλήματα από το μέσο πολίτη – χρήστη του διαδικτύου. Ας σημειωθεί ότι ούτε η κατασκευάστρια εταιρεία (ADOBE) δεν υποστηρίζει πλέον την πλατφόρμα αυτή.

Κατά συνέπεια δεν εφαρμόζεται ο νόμος στην ουσία του αφού υπάρχουν εμπόδια στην πρόσβαση στα έγγραφα του ΕΤ κάτι που ο ίδιος ο νόμος ήρθε να άρει.

Υπάρχουν άλλοι τεχνικοί τρόποι οι οποίοι θα μπορούσαν να διαφυλάξουν το ΕΤ από κατάχρηση δικαιώματος των χρηστών και να διασφαλίσουν ότι θα υπάρχει κάποιο έσοδο για την υπηρεσία αν και αυτό το τελευταίο είναι προς συζήτηση αν θεσμικά επιτρέπεται καθώς οι δαπάνες του ΕΤ καλύπτονται από τον κρατικό προϋπολογισμό και τα σχετικά κονδύλια της Ευρωπαϊκής Ένωσης όπως ορίζει η σχετική νομοθεσία.


ΕΘΝΙΚΟ ΤΥΠΟΓΡΑΦΕΙΟ

Είμαστε όμως στην κατεύθυνση να δώσουμε και τα παλαιότερα χρόνια στη διάθεση του πολίτη γιατί είναι αναφαίρετο δικαίωμα του η ενημέρωση.

Περιμένουμε την συγκατάθεση και των αρμοδίων της πολιτείας για την υλοποίηση αυτής της διαδικασίας.



Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΩΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ


Ελεύθερη πρόσβαση στην ιστοσελίδα του Εθνικού Τυπογραφείου

Ημ. Δημοσίευσης : 27/08/2009 14:49

27/8/2009

ΛΟΥΚΙΑ - ΤΑΡΣΙΤΣΑ (ΛΟΥΚΑ) ΚΑΤΣΕΛΗ ,
Βουλευτής, Βουλή, Δημόσια Διοίκηση, Ερώτηση

Μέχρι σήμερα, κανείς από τους ενδιαφερόμενους επισκέπτες της ιστοσελίδας του Εθνικού Τυπογραφείου δεν μπορεί να έχει πρόσβαση [Σημ. ΕΔΩ ΠΕΙΡΑΙΑΣ: εννοείται ουσιαστική] στις πληροφορίες που παρέχει, αν δεν είναι συνδρομητής, απαίτηση αναιτιολόγητη, αφού οι Έλληνες πολίτες ως φορολογούμενοι χρηματοδοτούν τη λειτουργία των κρατικών υπηρεσιών.


ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς:

1.Τον Υπουργό Εσωτερικών


κ. Υπουργέ,

Η απαίτηση για διαφάνεια στο δημόσιο βίο, η οποία διαπερνά όλες τις πτυχές άσκησης της πολιτικής, αποτελεί σαφές και αναφαίρετο δικαίωμα των πολιτών.

Η ελεύθερη πρόσβαση στην πληροφορία αποτελεί πρωταρχικό και στοιχειώδες δημοκρατικό κοινωνικό δικαίωμα, όπως απορρέει και από το άρθρο 5Α του Συντάγματος, τόσο για την διασφάλιση της λογοδοσίας των «ασκούντων δημόσια εξουσία», όσο και για την εύρυθμη λειτουργία του δημοκρατικού πολιτεύματος.

Προς την κατεύθυνση αυτή, η ηλεκτρονική δημοσιοποίηση όλων των πράξεων και αποφάσεων νομοθετικού και διοικητικού περιεχομένου - με εξαίρεση τις αποφάσεις που αφορούν ζητήματα εθνικής ασφαλείας - αποτελεί συστατικό στοιχείο για την διάδοση της πληροφορίας και την ελεύθερη πρόσβαση των πολιτών σε αυτή.

Βάσει των αρχών αυτών, η ελεύθερη πρόσβαση των πολιτών στην ιστοσελίδα του Εθνικού Τυπογραφείου (Ε.Τ.), αποτελεί άμεση ανάγκη.

Δυστυχώς, όμως, ακόμα και σήμερα, ο τρόπος παροχής των πληροφοριών που αφορούν στις ανωτέρω πράξεις και αποφάσεις από το Εθνικό Τυπογραφείο (Ε.Τ.) δεν δίνουν τη δυνατότητα στον ενδιαφερόμενο - επισκέπτη της ιστοσελίδας να τις αξιοποιήσει, καθότι για την εκτύπωση αυτών απαιτείται η ύπαρξη συνδρομής.

Η απαίτηση αυτή δεν αιτιολογείται, ούτε από το ανέξοδο της παροχής των ηλεκτρονικών πληροφοριών, ούτε επίσης από το γεγονός ότι οι Έλληνες πολίτες ως φορολογούμενοι χρηματοδοτούν τη λειτουργία των κρατικών υπηρεσιών και των εξ΄ αυτών παραγόμενων υπηρεσιών τους.


Κατόπιν των ανωτέρω, ερωτάται ο Υπουργός Εσωτερικών:

1. Για πιο λόγο συνεχίζουν να υφίστανται προσκόμματα, τα οποία εμποδίζουν τη διάχυση των πληροφοριών και την ενημέρωση των πολιτών, όπως η καταβολή συνδρομής στο Εθνικό Τυπογραφείο;

2. Σκοπεύετε να προβείτε στην πλήρη αποδέσμευση των παρεχομένων πληροφοριών από το Εθνικό Τυπογραφείο (Ε.Τ.), προκειμένου να διευκολυνθεί η αξιοποίηση των πληροφοριών από τους πολίτες;


Η ερωτώσα


Λούκα Τ. Κατσέλη

Βουλευτής Επικρατείας



Λιμενεργάτες: Η ανεπίσημη σελίδα της άλλης άποψης




Επειδή παρατηρείται τις τελευταίες μέρες μια ένταση μονομερούς κάλυψης του θέματος, που έχει δημιουργηθεί με αφορμή τις απεργίες των λιμενεργατών, από τα παραδοσιακά ΜΜΕ (που όλοι γνωρίζουμε πόσο αγνά και ανεξάρτητα είναι) και προφανώς επειδή αυτές οι διακριτικές κινήσεις πολύ λίγο έχουν να κάνουν με την αντικειμενική δημοσιογραφία, συστήνουμε στους αναγνώστες μας να αναζητούν την αλήθεια από πολλές πηγές πριν καταλήξουν σε συμπεράσματα.

Τις απόψεις των λιμενεργατών υποστηρίζει ένας μπλόγκερ - λιμενεργάτης στη σελίδα http://dockworkers.blogspot.com/ με αναφορές σε διάφορα δημοσιεύματα και θέσεις του κλάδου.

Η υπόθεση αυτή είναι μια καλή ευκαιρία να πέσει φως στον τρόπο με τον οποίο συνδιαλέγονται όσοι βρίσκονται πλησίον ή μέσα στον κρατικό σχηματισμό ανεξάρτητα χρώματος ή πεποιθήσεων.

Πρώτοι εμείς ασκήσαμε δρυμεία κριτική στα διαμορφωμένα προνόμια των λιμενεργατών και καταγγείλαμε τις μεθοδεύσεις από αυτή την πλευρά.

Δεν σημαίνει όμως ότι όλα όσα ισχυρίζονται οι συνδικαλιστές στερούνται βάσης ή αξίας για το κοινωνικό σύνολο άσχετα αν αυτό γίνεται για να εξυπηρετήσουν τα δικά τους συντεχνιακά συμφέροντα.

Για παράδειγμα, έχουμε γράψει ήδη για το αδιευκρίνιστο πραγματικό τίμημα της Συμφωνίας Παραχώρησης αλλά και για τα νομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει η σχετική σύμβαση, κάτι που επικαλούνται και οι εκπρόσωποι των σωματείων του ΣΕΜΠΟ.

Επίσης, είναι πολύ σημαντικό να μην γίνει οποιαδήποτε κίνηση εν θερμώ που θα είχε ως αποτέλεσμα την περαιτέρω δέσμευση της χώρας μας αν δεν διαλευκανθεί πλήρως η υπόθεση και δεν αξιολογηθούν αντικειμενικά τα πλεονεκτήματα ή μειονεκτήματα της κατάστασης που έχει διαμορφωθεί σήμερα.

Ό,τι χειρότερο να γίνει προσπάθεια να διορθωθεί ένα λάθος με ένα άλλο και να οδηγούμαστε από το ένα άκρο στο άλλο.

Εξάλλου, από πληροφορίες που έχουμε, δρομολογείται νέα αίτηση ακύρωσης και αναστολής εφαρμογής όρων της σύμβασης ενώπιον του Συμβουλίου της Επικρατείας.

Υπάρχουν δύο νομικές βάσεις και τακτικές που μπορούν να χρησιμοποιηθούν.

Η πρώτη στηρίζεται στο γεγονός ότι τα λιμάνια είναι δημόσια και ανεπίδεκτα κάθε συναλλαγής.

Η δεύτερη έχει ως προϋπόθεση ότι οι εργαζόμενοι θα έχουν και την ιδιότητα του μετόχου του ΟΛΠ.

Έτσι εξηγείται μάλλον το γεγονός ότι οι συνδικαλιστές επιθυμούν να κερδίσουν χρόνο δηλώνοντας ότι θέλουν να συνεχιστεί ο διάλογος με ανοικτό το λιμάνι αλλά όχι με αλλαγή του υφιστάμενου καθεστώτος διαχείρισης από τον ΟΛΠ.

Αύριο η δίκη για την απεργία των Λιμενεργατών




Αύριο θα συζητηθεί στο αρμόδιο Μονομελές Πρωτοδικείο Πειραιά η αγωγή που κατέθεσε ο Γιώργος Καραμπάτος ως πρόεδρος του Επιμελητηρίου Μεσσηνίας κατά των μελών της Ομοσπονδίας Λιμανιών Ελλάδος (ΟΜΥΛΕ) και της πρωτοβάθμιας συνδικαλιστικής οργάνωσης λιμενεργατών (Ένωση Μονίμων και Δοκίμων Λιμενεργατών ΟΛΠ) με σκοπό να σταματήσουν με δικαστική απόφαση οι απεργιακές κινητοποιήσεις στο λιμάνι του ΣΕΜΠΟ Πειραιά.

Η διαδικασία προβλέπεται από το Ν. 1264/1982 (άρθρο 22) και δεν πρόκειται για ασφαλιστικά μέτρα καθώς κάτι τέτοιο απαγορεύεται ρητά από το νόμο.

N1264-1982

Είναι μια ειδική τακτική διαδικασία με την οποία οι υποθέσεις αυτές προτιμώνται έναντι όλων των άλλων και κρίνονται κατ' ουσία από το αρμόδιο δικαστήριο της περιφέρειας στην οποία έχει την έδρα του το συνδικαλιστικό σωματείο.

Την ίδια ημέρα αναμένεται να συνεκδικαστούν και όλες οι άλλες αγωγές κατά των ιδίων από άλλους φορείς ενώ μπορούν να παραστούν ακόμη και ως διάδικοι άτομα, εταιρείες ή συλλογικά όργανα που έχουν έννομο συμφέρον από την έκβαση της δίκης.

Σημαντικό στοιχείο για τη δικαστική κρίση αποτελούν κατά κύριο λόγο τα αιτήματα των απεργών τα οποία θα πρέπει να είναι συγκεκριμένα και βάσιμα.

Κάθε πολιτική αναφορά για "ξεπούλημα του λιμανιού" κλπ θα είναι σε βάρος των εργαζομένων.

Ο λόγος είναι ότι ζητείται από τους ενάγοντες συνήθως να κριθεί η απεργία παράνομη ως καταχρηστική σύμφωνα με το άρθρο 281 του Αστικού Κώδικα:

"Η άσκηση δικαιώματος απαγορεύεται αν υπερβαίνει προφανώς τα όρια που επιβάλλουν η καλή πίστη ή τα χρηστά ήθη ή ο κοινωνικός ή οικονομικός σκοπός του δικαιώματος".

Η επίκληση καταχρηστικότητας δικαιώματος όμως είναι μια γενική νομική ρήτρα και σε μια δικαστική διαφορά μπορεί να γίνει επίκλησή της και από τις δύο πλευρές.

Δηλαδή θα μπορούσαν να ισχυριστούν οι απεργοί ότι δεν είναι δυνατό να ζητά το Επιμελητήριο Μεσσηνίας να τερματιστεί η απεργία αφού λειτουργούν άλλα λιμάνια από τα οποία θα μπορούσαν να εξυπηρετηθούν οι επιχειρηματίες έστω με αυξημένο κόστος.

Επίσης δεν έχουν αποκλειστεί άλλα μέσα διαμετακόμισης όπως είναι οι οδικές μεταφορές ενώ κανείς δεν έχει εγείρει αγωγές κατά του ΟΛΠ στον οποίο πρώτιστα θα πρέπει να κατευθύνονται όλες οι απαιτήσεις.

Υπάρχουν όμως και ειδικές νομοθεσίες που θα μπορούσαν να χρησιμέψουν ως βάσεις για τη νομική υποστήριξη των θέσεων τόσο των εναγόντων όσο και των εναγομένων και κατά συνέπεια οι γνώσεις που διαθέτουν, τόσο σε βάθος όσο και σε εύρος, οι νομικοί εκπρόσωποι των πλευρών θα είναι καθοριστικός παράγοντας για την έκβαση της υπόθεσης.

COSCO: Αυτή είναι η συμφωνία





Το Φθινόπωρο του 2008 το Χρηματιστήριο του Χόνγκ Κόνγκ μετά από αυξομειώσεις της τιμής της μετοχής της COSCO PACIFIC (μητρική σήμερα της ΣΕΠ ΑΕ, παραχωρησιούχος του ΟΛΠ στο ΣΕΜΠΟ) ζήτησε από την εισηγμένη εταιρεία πληροφορίες σχετικά με την επερχόμενη συμφωνία και σύμβαση παραχώρησης του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων στο λιμάνι του Πειραιά.

Έτσι η COSCO στις 18 Νοεμβρίου, μια βδομάδα πριν από την επίσημη υπογραφή της συμφωνίας (25.11.2008), προέβη σε δημοσίευση κειμένου που περιγράφει αναλυτικά τους όρους της σύμβασης με τον ΟΛΠ καθώς και τα δεδομένα και τις εκτιμήσεις βάσει των οποίων η εταιρεία προχώρησε στην συγκεκριμένη επιχειρηματική κίνηση.

Τόσο σημαντική για τη χρηματοοικονομική πορεία της COSCO PACIFIC θεώρησαν οι αρχές του χρηματιστηρίου τις πληροφορίες αυτές έτσι ώστε την επομένη στις 19.11.2008 τις συμπεριέλαβαν ολόκληρες σε εγκύκλιό τους προς τους επενδυτές με την σημείωση ότι οι μέτοχοι θα πρέπει να συμβουλευτούν τους χρηματιστές τους εάν έχουν οποιαδήποτε αμφιβολία ως προς τη στάση που πρέπει να κρατήσουν.

Οι αρχές επίσης συμπεριλαμβάνουν δήλωση αποποίησης ευθύνης (disclaimer) για την ορθότητα, ακρίβεια, κλπ των στοιχείων της εγκυκλίου.

e20081118


Ακολουθεί το κείμενο της Σύμβασης Παραχώρησης (χωρίς τα παραρτήματα) στα Ελληνικά και Αγγλικά όπως υπεγράφη τελικά από τους τότε εκπροσώπους του ΟΛΠ και του ΣΕΠ (COSCO), Νίκο Αναστασόπουλο και WEI Jiafu αντίστοιχα:

750dd300

Από την πλευρά του Χρηματιστηρίου Αξιών Αθηνών και των αρμοδίων αρχών της Κεφαλαιαγοράς καμία σοβαρή κίνηση για την προστασία του θεσμού και των επενδυτών δεν υπήρξε.

Επικοινωνία: