Δόθηκε στην κυκλοφορία και το τελευταίο κομμάτι της νέας παραλιακής οδού που συνδέει το λιμάνι του Πειραιά με το λιμάνι Κερατσινίου περνώντας από τα παλιά
"Λιπάσματα" της Δραπετσώνας.
Το έργο πραγματοποιήθηκε υπό την επίβλεψη του ΥΠΕΧΩΔΕ με κονδύλια συγχρηματοδότησης Ελληνικών και Ευρωπαϊκών πόρων και εντάχθηκε στο πλαίσιο των προγραμμάτων του
Κοινοτικού Πλαισίου Στήριξης 2000-2006.
Τα σχετικά έργα αποτελούν μέρος του ευρύτερου ευρωπαϊκού προγράμματος με τον τίτλο
"Οδικοί Άξονες - Λιμάνια - Αστική Ανάπτυξη".
Ο οδικός αυτός άξονας θα δώσει ανάσα στην περιοχή ωστόσο πρέπει να παρατηρήσουμε τα εξής:
1. Το γεγονός ότι πραγματοποιήθηκε από διάφορους αναδόχους, κατά κομμάτια, με προκηρύξεις που καθόριζαν τις ανάγκες και τα παραδοτέα ανάλογα με τα διαθέσιμα κονδύλια, έδωσαν στο τελικό αποτέλεσμα έναν
αλλοπρόσαλλο χαρακτήρα.
Ο δρόμος αλλάζει μορφή ανάλογα με τον κατασκευαστή.Έτσι διαθέτει δύο σήραγγες, η μια τύπου Αττικής Οδού και η άλλη τύπου σήραγγας Αρτεμισίου.
Η σύνδεση επίσης των επιμέρους κομματιών γίνεται με
επικίνδυνες κλειστές στροφές που επιφυλάσσουν άσχημο μέλλον για τους οδηγούς που ξεγελάστηκαν και επιτάχυναν στο προηγούμενο πλατύτερο και πιο σύγχρονο μεσαίο κομμάτι του δρόμου.
2. Καθώς ο άξονας αυτός δίνει πρόσβαση από και προς τον περιφερειακό του
Σχιστού αλλά θα χρησιμοποιείται ευρύτατα και από τις νταλίκες που εξυπηρετούν το
εμπορικό λιμάνι του Πειραιά, είναι σχεδόν βέβαιο ότι
θα κορεστεί γρήγορα.
Οι αρμόδιοι θα πρέπει να σκεφτούν λύσεις και να δρομολογήσουν νέα έργα άμεσα.Ο δρόμος δίνει επίσης καλή θέα σε παλιές βιομηχανικές εγκαταστάσεις όπως αυτή των τσιμέντων
"Ηρακλής", των μονάδων της
ΔΕΗ, κλπ, που ελπίζουμε κάποτε, όσες δεν λειτουργούν πια, να αλλάξουν χρήση, να συντηρηθούν και να διατηρηθούν ως μνημεία σύγχρονης παραγωγικής δραστηριότητας.