Σάββατο 26 Σεπτεμβρίου 2009
Αδιάκριτο Κράτος
Σύμφωνα με το Νόμο:
Δεν μπορούν να ανακηρυχθούν υποψήφιοι, ούτε να εκλεγούν βουλευτές σε όποια εκλογική περιφέρεια υπηρέτησαν ή σε όποια εκλογική περιφέρεια εκτεινόταν η τοπική αρμοδιότητά τους μέσα στους τελευταίους δεκαοκτώ μήνες της τετραετούς βουλευτικής περιόδου:
α) Οι διοικητές, υποδιοικητές, πρόεδροι διοικητικών συμβουλίων, διευθύνοντες και εντεταλμένοι σύμβουλοι των νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου, πλην των σωματειακών, των κρατικών νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίου και των δημόσιων επιχειρήσεων ή άλλων επιχειρήσεων τη διοίκηση των οποίων ορίζει άμεσα ή έμμεσα το Δημόσιο με διοικητική πράξη ή ως μέτοχος.
β) Τα μέλη των ανεξάρτητων αρχών που συγκροτούνται και λειτουργούν κατά το άρθρο 101 Α, καθώς και των αρχών που χαρακτηρίζονται με νόμο ως ανεξάρτητες ή ρυθμιστικές.
γ) Οι ανώτεροι και ανώτατοι αξιωματικοί των ενόπλων δυνάμεων και των σωμάτων ασφαλείας.
δ) Οι έμμισθοι υπάλληλοι του Δημοσίου, των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης και των επιχειρήσεών τους, καθώς και των νομικών προσώπων και επιχειρήσεων της περίπτωσης α΄ που κατείχαν θέση προϊσταμένου οργανικής μονάδας επιπέδου διεύθυνσης ή άλλη αντίστοιχη, όπως ειδικότερα νόμος ορίζει.
Υπάλληλοι που αναφέρονται στο προηγούμενο εδάφιο και είχαν ευρύτερη τοπική αρμοδιότητα υπάγονται στους περιορισμούς της παραγράφου αυτής ως προς εκλογικές περιφέρειες άλλες από αυτήν της έδρας τους, μόνο εφόσον κατείχαν θέση προϊσταμένου οργανικής μονάδας επιπέδου γενικής διεύθυνσης ή άλλη αντίστοιχη, όπως ειδικότερα νόμος ορίζει.
ε) Οι γενικοί ή ειδικοί γραμματείς υπουργείων ή αυτοτελών γενικών γραμματειών ή περιφερειών και όσοι ο νόμος εξομοιώνει με αυτούς.
Δεν υπάγονται στους περιορισμούς της παραγράφου αυτής οι υποψήφιοι βουλευτές Επικρατείας.
στ) Πολιτικοί υπάλληλοι και στρατιωτικοί γενικά, που έχουν κατά το νόμο αναλάβει υποχρέωση να παραμείνουν στην υπηρεσία για ορισμένο χρόνο, δεν μπορούν να ανακηρυχθούν υποψήφιοι ούτε να εκλεγούν βουλευτές όσο χρόνο διαρκεί η υποχρέωσή τους.
Έχει επίσης κριθεί από το Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ 117/2004) ότι δεν μπορούν να είναι υποψήφιοι και όσοι ασκούν επιρροή γενικά καθώς προέχει η προστασία του δημοσίου συμφέροντος από τον ψυχολογικό επηρεασμό που είναι δυνατόν να ασκήσουν στο εκλογικό σώμα λόγω της θέσης που κατέχουν, καθώς και η αποφυγή της προπαρασκευής με τον τρόπο αυτό της σταδιοδρομίας τους ως τοπικών αρχόντων.
(Η απόφαση αφορά τις Δημοτικές και Νομαρχιακές Εκλογές αλλά βρίσκει αναλογική εφαρμογή και στις Βουλευτικές.)
Τριγωνικές διαπλοκές
Από το blog: korydallos.blogspot.com
Μανώλης Αντωνάκος και ΟΛΠ, χέρι χέρι...
Αύριο Κυριακή πρωί ο Υποψήφιος βουλευτής ΠΑΣΟΚ στη Λακωνία Μανώλης Αντωνάκος μας καλεί στην εκδήλωση του που θα διεξαχθεί στις εγκαταστάσεις του ΟΛΠ στον Πειραιά!!!ΥΠΟΦΗΦΙΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΣΤΟΝ "ΚΙΝΕΖΙΚΟ" ΟΛΠ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Ο ΟΜΥΛΕ ΑΝΤΙΔΡΑ ΣΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΣΤΟΥΣ "ΚΙΝΕΖΟΥΣ"... ΕΝΩ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΟ ΟΡΟΣ ΑΙΓΑΛΕΩ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΔΩΡΑΚΙ ΤΡΕΝΟ ΣΤΟΥΣ "ΚΙΝΕΖΟΥΣ"...
Ο μέχρι χθες Γ.Γ. της Νομαρχίας Πειραιά (και πριν του Δήμου Κορυδαλλού) που θα έπρεπε να προστατέψει το όρος Αιγάλεω, τους εργαζόμενους και το λιμάνι του Πειραιά από τους "επενδυτες" της ΝΔ μας καλέι αύριο στο κεντρικό κτίριο του ΟΛΠ;;;
Πριν ενάμιση χρόνο εξεγέρθηκαν οι Κυθήριοι διότι σε απόσταση μικρότερη των 10ν.μ. στα απέναντι Βάτικα δρομολογήθηκε η κατασκευή Εργοστασίου Παραγωγής Ρεύματος απειλώντας άμεσα το νησί και την ανάπτυξη.
Ο κ. Μανώλης Αντωνάκος που ήτανε τότε ως Γ.Γ. της Νομαρχίας και τι στάση κράτησε;
Επίσης, ο κ. Μανώλης Αντωνάκος ήταν και υποψήφιος Δήμαρχος στα απέναντι Βάτικα με το ΠΑΣΟΚ στις προηγούμενες εκλογές!!!
Εκτός από Γ.Γ. της Νομαρχίας, ως ντόπιος και Υποψήφιος Δήμαρχος με το ΠΑΣΟΚ της "Πράσινης Ανάπτυξης" ποια η στάση που είχε στην απειλή καταστροφής του τόπου του και των Κυθήρων (προστατευόμενη περιοχή natura 2000) τι στιγμή μάλιστα που όλοι οι Βουλευτές αλλά και ο Νομάρχης Λακωνίας που ανήκουν στην ΝΔ ήρθαν σε δημόσια και κάθετη ρήξη με το Υπουργείο Ανάπτυξης;
Το μονοπάτι της επιτυχίας
Είδαμε ότι αναρτήσατε link για το "Καφέ στην Μπενάκη" κ θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε ιδιαίτερα για αυτό. Μάλιστα, η ταινία μετά την προβολή της στα blogs μας ζητήθηκε να ανέβει στο φεστιβάλ ταινιών μικρού μήκους Θεσσαλονίκης, THESS SHORT FILM FESTIVAL.
Ευχαριστούμε κ πάλι,
Ό,τι πληροφορίες χρειαστείτε, είμαστε στη διάθεσή σας.
Θάνος Κ.
tiiinewzfilms
ΕΠ:
ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΑΡΑΚΑΛΩ,
Ένα βήμα προς την επιτυχία, μπορεί να είναι ένα βήμα μακριά από την ανεξαρτησία. Είστε έτοιμοι να κάνετε το επόμενο βήμα;
Σχόλιο περί διπλοθεσίας
Παραθέτουμε αυτούσιο το σχόλιο και την απάντηση του μπλόγκερ:
- Ανώνυμος είπε...
-
....να ρωτησω κατι?...εσεις κ. Αγγελόπουλε...έχετε κάτι με τη Νομαρχία?..γιατί αυτό αντιλαμβάνεται κάποιος που μπαίνει κατά τύχη στο blog σας.Επίσης θα ήταν ενδιαφέρον να ακούσουμε την αποψή σας για τους διπλοθεσίτες...
- 26 Σεπτέμβριος 2009 3:03 μμ
- Michael Angelopoulos είπε...
-
Είμαι υπέρ της πολυθεσίας με την έννοια της πολυπροσφοράς, όταν βασίζεται στην αντικειμενική δηλαδή και πραγματική προσφορά στο κοινωνικό σύνολο.
Δηλαδή μπορείς να είσαι και αγρότης και καταστηματάρχης όπου πουλάς την παραγωγή σου.
Επίσης, πρέπει κάποιος ελεύθερα να αναπτύσσει την προσωπικότητά του προσφέροντας αντικειμενικά στο κοινωνικό σύνολο.
Ένας γιατρός μπορεί να χειρουργεί στην Αθήνα αλλά και στην Κόρινθο αν αυτό είναι αντικειμενικά δυνατό.
Να εμφανίζεται κάποιος όμως τάχα και στην Κόρινθο και στην Αθήνα στα χαρτιά για να εισπράττει χαριστικά χρήματα αυτό μάλλον δεν είναι σωστό.
Όσον αφορά τη νομαρχία Πειραιά ο νομάρχης Γιάννης Μίχας επικαλέστηκε μια τέτοια νομοθεσία για να απαλλαγεί από την παρουσία μου, νόμιμα όπως ισχυρίζεται, παράνομα όπως καταγγέλω.
Ο ίδιος ο νομάρχης όμως δεν εμποδίστηκε από κανέναν να είναι και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του ΟΛΠ και νομάρχης Πειραιά πράγμα που μάλλον απαγορεύεται.
Γιατί διώκουν τα blogs;
Παρατηρούμε καταρχήν τις τελευταίες μέρες ότι ορισμένοι καναλάρχες και εκδότες, υπερασπίζοντας τα συμφέροντά τους, καταπατούν κάθε έννοια δεοντολογίας και προσπαθούν να "σπρώξουν" το κόμμα που υποστηρίζουν, πολλές φορές αναφερόμενοι και σε δήθεν αποτελέσματα δημοσκοπήσεων.
Δεν καταλαβαίνουν όμως ότι καθώς αυτό γίνεται με αναίσχυντο τρόπο το μόνο που καταφέρνουν είναι να αηδιάσουν τον ψηφοφόρο και να τον στρέψουν τελικά στα μικρότερα κόμματα;
Από την άλλη μεριά, παραβιάζουν ευθέως τη νομοθεσία χωρίς ο αρμόδιος εισαγγελέας να έχει διατάξει τα νόμιμα και να εξετάσει κάθε περίπτωση που πέφτει στην αντίληψή του.
Για παράδειγμα, εδώ στον Πειραιά και στην εφημερίδα "Εν Πειραιεί" (σελ. 13) δημοσιεύτηκε στις 22.9.2009 το άρθρο του Ζαχαρία Ζούπη, Γενικού Γραμματέα της Νομαρχίας Δυτικής Αττικής και Δημοτικού Συμβούλου του Δήμου Κερατσινίου (στη φωτογραφία).
Παρατηρείστε πως το άρθρο ξεκινά: "Βρισκόμαστε κάτι παραπάνω από δύο βδομάδες από τις Βουλευτικές Εκλογές...". Έτσι ο εκδότης και ο συντάκτης μπορεί να ισχυριστεί ότι το άρθρο γράφτηκε πριν την απαγορευτική προθεσμία και "απλώς" δημοσιεύτηκε εντός αυτής.
Πέρα από το γεγονός ότι ο Ζαχαρίας Ζούπης δεν ντρέπεται να κατέχει τόσο τη θέση του Γενικού Γραμματέα στη Νομαρχία Δυτικής Αττικής, όσο και τη θέση του Δημοτικού Συμβούλου στο γειτονικό Δήμο Κερατσινίου, γεγονός τη νομιμότητα του οποίου θα πρέπει να διερευνήσει ο αρμόδιος εισαγγελέας, δεν ντρέπεται εξίσου να αναφέρεται στο άρθρο του που δημοσιεύεται στις 22.9.2009 σε "συνεχείς δημοσκοπήσεις" ενώ ο νόμος το απαγορεύει.
Θα έπρεπε, δεοντολογικά έστω, να διευκρινήσει ότι αναφέρεται στις δημοσκοπήσεις που γνωρίζουμε όλοι.
Για το περιεχόμενο και τη σημασία της ανάλυσής του δεν θα πούμε τίποτα καθώς η αξιοπιστία του κομματικού διπλοθεσίτη θα αξιολογηθεί κατάλληλα από τον αναγνώστη - ψηφοφόρο και θα αποτυπωθεί μια και καλή στις κάλπες.
Εκφράζουμε όμως το παράπονο ότι η νομοθεσία θα πρέπει να εφαρμόζεται προς όλους και όχι μόνο κατά των blogs και των μπλόγκερ που οι περισσότεροι, αυτοί δηλαδή που δεν πληρώνονται για τις υπηρεσίες τους, προσφέρουν κοινωνικό έργο ακόμη και αν κάποιες φορές υπερβάλλουν και φαίνεται ότι παρανομούν.
Ακολουθεί ο ισχύων Ν. 3603/2007 για τις δημοσκοπήσεις ο οποίος είναι ιδιαίτερα αυστηρός καθώς στη σχετική διάταξη για απαγόρευση δημοσιοποίησης δημοσκοπικών δεδομένων απαγορεύεται κάθε δημοσίευση δημοσκοπήσεων χωρίς να γίνεται ειδική μνεία για τις νέες.
Ν. 3603/2007
Απαγορεύεται δηλαδή η δημοσιοποίηση αυτή την κρίσιμη περίοδο ακόμη και των παλαιότερων και ήδη δημοσιευμένων.
Συγκεκριμένα στο άρθρο 7 παρ. 1.α) αναφέρονται τα εξής:
1.α) Δεκαπέντε (15) ημέρες πριν από τη διενέργεια των βουλευτικών εκλογών, των εκλογών για την ανάδειξη αντιπροσώπων στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και των δημοψηφισμάτων και έως την 19.00 ώρα της ημέρας της ψηφοφορίας, απαγορεύεται η δημοσιοποίηση δημοσκοπήσεων για την πρόθεση ψήφου των εκλογέων και η καθ’ οιονδήποτε τρόπο μετάδοση αποτελεσμάτων των δημοσκοπήσεων, καθώς και η καθ’ οιονδήποτε τρόπο μετάδοση και αναμετάδοσή τους από τα μέσα ενημέρωσης, με οποιονδήποτε τρόπο και αν διανέμονται ή εκπέμπουν.