Σάββατο 10 Ιανουαρίου 2009

Ποιός πληρώνει το μάρμαρο;

Επιβεβαιώνονται μάλλον τα όσα έχω γράψει ήδη με επιφύλαξη για το διορισμό του Γιώργου Σεφερτζή ως Ειδικού Συμβούλου σε θέματα κοινωνικής έρευνας, στρατηγικού σχεδιασμού και πολιτικής επικοινωνίας στη Νομαρχία Πειραιά.

Όχι, δεν διορίστηκε μέσω ΑΣΕΠ ο Σεφερτζής.

Με σύμβαση εργασίας αορίστου χρόνου ιδιωτικού δικαίου προσελήφθη.

Τα λεφτά όμως για την πληρωμή του μισθού του δεν βγαίνουν από τον κουμπαρά της Νομαρχίας Πειραιά αλλά από τον... Κρατικό Προϋπολογισμό.

Ούτε στην παλιά Μπρίλη της οδού Αθηνάς δεν έχουν βάλει τόσο χέρι μερικοί όσο στον Ελληνικό Κρατικό Προϋπολογισμό και τα κονδύλια του.

Αλήθεια, ο πρόεδρος ενημέρωσε τους αγρότες στην πρόσφατη ομιλία του στις Σέρρες ότι και αυτοί πληρώνουν τις συμβουλές του επικοινωνιολόγου;

Γιατί εκεί είχε πάει να μιλήσει, σύμφωνα με δήλωσή του, "Με τους Αγρότες και Για τους Αγρότες"

Σε αυτούς όμως που δεν είχαν πει τίποτε, είναι στους Νομαρχιακούς Σύμβουλους της νομαρχίας Πειραιά. Άλλωστε ο ρόλος τους έχει αποδειχθεί καθαρά διακοσμητικός. Αρκεί να πέφτουν οι υπογραφές.

Περίεργη υπόθεση... Την ψάχνω ακόμη.

Έχω στείλει ήδη και μήνυμα στο Γραφείο Τύπου της Νομαρχίας Πειραιά για να με ενημερώσουν, πρώτα εμένα και μέσω εμού και εσάς, ποιές τελικά είναι οι μηνιαίες αποδοχές του Γιώργου Σεφερτζή.

Το απαντητικό email όμως πρέπει να βρήκε...κίνηση γιατί απάντηση δεν έχω πάρει ακόμη.

Θα με αναγκάσουν να τρέχω να καταθέτω επίσημη αίτηση με αριθμό πρωτοκόλλου και στη Δ/νση Διοίκησης και στη Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών και η παρουσία μου εκεί θα δυσαρεστήσει πάλι αρκετούς αφού είμαι ήδη το Μαύρο Πρόβατο.

Εμένα δεν με πειράζει καθόλου. Τα βράδια κοιμάμαι σαν... πουλάκι.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Επικοινωνία: