Κυριακή, 14 Φεβρουαρίου 2010

748.000 ευρώ για μούφα υπερωρίες στον Πειραιά




Εκεί γύρω από τα γνωστά επίπεδα κινούνται και φέτος οι πλασματικές υπερωρίες που εισπράττουν οι αρεστοί στο παρακράτος της νομαρχίας Πειραιά προεδρεύοντος, ποιού άλλου, του νομάρχη Γιάννη Μίχα.

Ενώ υποτίθεται ότι έχουν γίνει μεγάλες περικοπές στο δημόσιο τομέα για να αντιμετωπιστούν τα τεράστια δημοσιονομικά ελλείμματα, στο Πόρτο Κορλεόνε δεν άλλαξε κάτι αφού μια από τις πρώτες ενέργειες του παράνομου νομάρχη ήταν η υπογραφή και δημοσίευση στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως της απόφασης που καθορίζει το ποσό που θα εισπράξουν 600 περίπου βαριά εργαζόμενοι υπάλληλοι της νομαρχίας (αριθμ. Απόφασης 287/123, 8.1.2010).

Για τα χρήματα αυτά γίνεται συνήθως εμφύλιος.

(βλ. "Τρώγονται" για τις υπερωρίες)

Με ποιά κριτήρια αξιολογήθηκαν οι ανάγκες είναι άγνωστο. Πάντως νόμιμα αποκλείεται να είναι αφού δεν μπορεί να γίνει οποιαδήποτε πρόβλεψη ιδιαίτερα από τις υπηρεσίες της νομαρχίας Πειραιά.

Ας σημειωθεί ότι λίγο πριν την αλλαγή του χρόνου το νομαρχιακό συμβούλιο αποφάσιζε οικονομικές "τακτοποιήσεις" με συνεχείς αλλαγές των προβλεπόμενων κονδυλίων.

Στις 21.12.2009 έγινε, αν είναι δυνατόν, η 7η τροποποίηση του "προϋπολογισμού" της νομαρχίας Πειραιά για το προηγούμενο έτος.

Πρόκειται σίγουρα για μεγάλο πανηγύρι που κρατά πολλά χρόνια αφού το ανεχόμαστε.

Το μεγαλύτερο ποσό των πλαστών υπερωριών πάντως, 680.000 ευρώ, θα εισρεύσει από το μεγάλο κομματικό κουβά του προϋπολογισμού με ένδειξη ΚΑΕ 511 «Αποζημίωση για υπερωριακή εργασία», ενώ ένα μικρότερο ύψους 68.000 ευρώ, από τον ΚΑΕ 512 «Αμοιβή για εργασία κατά τις εξαιρέσιμες ημέρες και νυχτερινές ώρες».

Εκεί πρέπει να βάζεις χέρι άμεσα γιατί τα λεφτά εξαφανίζονται. Είναι ασφαλώς πολλές οι ανάγκες και υπάρχει και έλλειψη προσωπικού... φιλότιμου και τσίπας.

Πως είναι δυνατόν υπάλληλοι της νομαρχίας Πειραιά που έρχονται για δουλειά, αν είμαστε τυχεροί, μετά τις 8.30 π.μ. και φεύγουν πριν τις 2.30 μ.μ., δηλαδή "εργάζονται" 6 ώρες ημερησίως ή 30 ώρες τη βδομάδα να αποζημιώνονται για υπερωριακή απασχόληση την οποία ουδέποτε παρείχαν, αυτό ας μας το εξηγήσουν οι δανειστές του Ελληνικού δημοσίου.

Διότι αυτά τα εκατομμύρια ευρώ που δεν έχουν άλλο σκοπό παρά να στηρίξουν τη διαφθορά του παρακράτους και το κλούβιο πολιτικό σύστημα με υπαλλήλους που θα υπογράφουν αδιαμαρτύρητα ό,τι έρχεται στο γραφείο τους θα τα δανειστούμε με πολύ υψηλό επιτόκιο.

Τα τοκοχρεολύσια θα τα πληρώσουμε με περαιτέρω περιορισμό της εθνικής μας ανεξαρτησίας κατά παραδοχή αν όχι αποδοχή της κυβέρνησης.

Επειδή όμως οι νομαρχίες ενόψει του σχεδίου "Καλλικράτης" δεν θα υφίστανται επ' άπειρο τα κονδύλια αυτά που υποτίθεται ότι θα κάλυπταν όλο το 2010 θα τα τσακίσουν στη νομαρχία οι κομματικοί από τους πρώτους μήνες του χρόνου και το καλοκαίρι δεν θα υπάρχει λέπι στο ταμείο.

Βάζετε στοίχημα;

Δεν θα κοπεί ο 14ος μισθός




Ούτε ο 13ος.

Παντελώς αβάσιμα είναι τα δημοσιεύματα που κινδυνολογούν και τρομοκρατούν τους ήδη φοβισμένους πολίτες με ειδήσεις για εντολή έξωθεν που αφορά δήθεν την περικοπή του 14ου μισθού.

Μέσα σε ένα τραγέλαφο ειδήσεων και ανακοινώσεων κάποιοι (εδώ στην πατρίδα μας και όχι στις διεθνείς αγορές) προσπαθούν να κερδοσκοπήσουν και να εξυπηρετήσουν γνωστά και άγνωστα συμφέροντα.

Οι ειδήσεις εμφανίζονται όχι ως αποφάσεις της Ελληνικής κυβέρνησης αλλά ως τάχα εντολές ή "πιέσεις" από το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο (ΔΝΤ).

Έχουν άραγε και άκρες στο ΔΝΤ και μπορούν να γνωρίζουν; Έχουν επιβεβαιώσει ή έστω διασταυρώσει την είδηση;

Αν οι αδύναμοι θεωρητικά μπλόγκερς αναρτούσαν τέτοια σενάρια θα δέχονταν την μύνη του δημοσιογραφικού γκέτο.

Η περικοπή του δώρου των Χριστουγέννων που αποτελεί πλέον μέρος του μισθού ονομαζόμενος ως 14ος μισθός δεν μπορεί να αποφασιστεί και να γίνει νόμος του κράτους ακόμη και αν η Ελληνική κυβέρνηση θα επιθυμούσε κάτι τέτοιο.

Όπως θα εξηγήσουν οι επιφανείς συνταγματολόγοι και νομικοί που θα αναφερθούν σε αυτό τις επόμενες ημέρες είναι αντισυνταγματικό και κατά σαφών και συγκεκριμένων διατάξεων των διεθνών και ευρωπαϊκών συνθηκών κάθε μονομερής περικοπή μισθού τόσο στον ιδιωτικό όσο και στο δημόσιο τομέα.

Το κράτος όμως έχει το προνόμιο και την υποχρέωση για την εξυπηρέτηση του προορισμού του να επιβάλλει φόρους, να μεριμνά για την είσπραξή τους και να οργανώνει τη δίκαιη και αποτελεσματική αναδιανομή του πλούτου.

Άρα, θα ήταν επιπλέον άσκοπο όσο και παράνομο κάθε άκοπο μέτρο για οριζόντια περικοπή μισθού σε όλους τους Έλληνες πολίτες χωρίς κανένα νόμιμο κριτήριο επιλογής.

Όσον αφορά την αύξηση του ΦΠΑ, πρώτοι εμείς στις 4.2.2010 είχαμε δημοσιεύσει ότι πρέπει να θεωρείται βέβαιη (βλ. Έρχεται αύξηση του ΦΠΑ).

Πρόκειται όμως, όπως έχουμε εξηγήσει πιο πάνω, για φορολογία και μάλιστα έμμεση που η κυβέρνηση έχει δικαίωμα και ίσως καθήκον να επιβάλλει.

Το κρίσιμο στην αύξηση του ΦΠΑ είναι η εφαρμογή του να γίνει έτσι ώστε ο φόρος αυτός να λειτουργεί ως αυτόματος σταθεροποιητής της Ελληνικής οικονομίας δίνοντας κίνητρα στην Ελληνική παραγωγή.

Εμείς έχουμε "εισηγηθεί" την αύξηση του μέσου και κύριου ποσοστού ΦΠΑ στο 25% ώστε να υπάρχει χώρος στο υπουργείο οικονομικών να προβαίνει μακροχρόνια όχι μόνο στη αύξηση του φόρου αλλά και στη μείωσή του.

Επίσης έχουμε "προτείνει" την υιοθέτηση 5 κατηγοριών ΦΠΑ από τις 3 που υπάρχουν σήμερα και την κατάργηση κάθε ευνοϊκής ρύθμισης μείωσης του ποσοστού, π.χ. για τα νησιά, κλπ.

Παράλληλα θα πρέπει να υπάρξει μείωση της φορολογίας με σταδιακή εξάλειψη κάθε φόρου που επιβαρύνει το κόστος της Ελληνικής παραγωγής.

Αυτό να αφορά και τα καύσιμα έτσι ώστε η τιμή της αμόλυβδης βενζίνης να σταθεροποιηθεί κάτω του 1 ευρώ το λίτρο.

Η αύξηση του ΦΠΑ είναι ένα πολύ σημαντικό εργαλείο που αν γίνει σωστά θα εξυπηρετήσει, όσο και αυτό αν φαίνεται παράξενο, και αναπτυξιακούς στόχους.

Επικοινωνία: