Τρίτη, 27 Ιανουαρίου 2009

Ο νομάρχης Πειραιά στο πλευρό των (κομματικών) υπαλλήλων



Την έντονη διαμαρτυρία του για την πολιτική της Κυβέρνησης με την οποία οξύνονται οι μισθολογικές ανισότητες ανάμεσα στους υπαλλήλους των ΝΑ και του υπόλοιπου δημοσίου τομέα, μετά και την κατάθεση του σχεδίου νόμου «Αναδιοργάνωση της Δημοτικής Αστυνομίας και ρυθμίσεις λοιπών θεμάτων αρμοδιότητας ΥΠΕΣ», εκφράζει με δηλώσεις του ο Νομάρχης Πειραιά Γιάννης Μίχας.

Συγκεκριμένα σε δηλώσεις του (10.12.2008) ο Νομάρχης Πειραιά επισημαίνει ότι :

(Διαβάστε και βγάλτε συμπέρασμα από τη φρασεολογία και μόνο ότι ο νομάρχης Πειραιά πολιτικά είναι στην εποχή που ο Μπάρκουλης έβγαζε λόγο στην ταινία με τους Φουρτουνάκηδες και τους Βροντάκηδες)

«Οι νομαρχιακοί υπάλληλοι, που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή, συχνά με αυταπάρνηση και εκτός ωραρίου, για την προστασία του καταναλωτή, του περιβάλλοντος, της δημόσιας υγείας, για την εξυπηρέτηση των πολιτών, για την βιώσιμη ανάπτυξη, βρίσκονται μισθολογικά στον πυθμένα της μισθολογικής κατάταξης μεταξύ των δημοσίων υπαλλήλων, με διαφορά της τάξης των 500 ευρώ από τους προτελευταίους.

Πέραν όμως της αδικίας, που βιώνεται λόγω της προσφοράς τους σε σχέση με τις μισθολογικές τους απολαβές στους δύσκολους σημερινούς καιρούς, οι νομαρχιακοί υπάλληλοι έχουν κάθε λόγο να αισθάνονται και εξαπατημένοι, αφού επανειλημμένα δια στόματος του Υπουργού Εσωτερικών από τριετίας και πλέον, ακούνε υποσχέσεις για ενιαίο μισθολόγιο, που θα άρει τις κραυγαλέες ανισότητες σε βάρος τους, αλλά μισθολόγιο δεν βλέπουν.

Οι διαβεβαιώσεις επαναλήφθηκαν με πιο επίσημο τρόπο δια στόματος του πρωθυπουργού, αλλά και πάλι τίποτα.

Αλλά και οι προβλέψεις δεν είναι ευοίωνες, αφού και στον Προϋπολογισμό του 2009, δεν εντοπίστηκε η πρόβλεψη δαπάνης για νέο μισθολόγιο, άρα το ζήτημα και η άρση των αδικιών παραπέμπεται και αυτή στις «καλένδες» και πρόσθεσε:

«Την ίδια στιγμή η ανισότητα διευρύνεται έτι περαιτέρω καθώς η Κυβέρνηση με ρύθμιση που εισήγαγε στο σχέδιο νόμου «Αναδιοργάνωση της Δημοτικής Αστυνομίας και ρυθμίσεις λοιπών θεμάτων αρμοδιότητας ΥΠΕΣ», ενώ σωστά προβλέπει μηνιαία ειδική παροχή για τους υπαλλήλους των Περιφερειών, η οποία ξεκινά από τα 450 για τους υπαλλήλους ΥΕ έως και τα 550 για τους ΠΕ, δεν συμπεριλαμβάνει τους υπαλλήλους των ΝΑ.

Η κατάσταση αυτή όμως της άνισης μεταχείρισης δεν μπορεί να συνεχιστεί άλλο. Οι υπάλληλοι των ΝΑ δεν μπορεί να αντιμετωπίζονται ως υπάλληλοι β' κατηγορίας.

Στεκόμαστε αλληλέγγυοι στην 48ωρη απεργία των εργαζομένων στις Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις και αίτημά μας είναι η άμεση αύξηση του μηνιαίου επιδόματος εξομοιούμενο με αυτό των υπαλλήλων των Περιφερειών, σαν αντιστάθμισμα αναίρεσης των μισθολογικών ανισοτήτων και αυτό μέχρι την οριστική τους εξάλειψη, με την εφαρμογή του νέου ενιαίου μισθολογίου των δημοσίων υπαλλήλων».

Θα ήταν ανεκτά τα λόγια του νομάρχη εάν η πραγματικότητα δεν τον διέψευδε.

Διαβάστε την αλήθεια στις επόμενες αναρτήσεις:

"Τρώγονται για τις υπερωρίες

Μικτά κλιμάκια ελέγχων

Προκαλεί πάλι ο Μίχας

Το blog του Μίμη Ανδρουλάκη



Νιώσαμε κάποιες ενοχές για την πρόσφατη ανάρτηση "Μαύρα Κοράκια, Πράσινα Κοράκια" σχετικά με την παρουσίαση του νέου βιβλίου του Μίμη Ανδρουλάκη:

"ΛΕΥΚΟ ΚΟΤΣΥΦΙ, blue tree, ΜΑΥΡΟ ΚΑΡΑΒΙ"

(ψέμματα λέμε)

Και η φωτογραφία που του είχαμε βάλει δεν ήταν και πολύ κολακευτική.

Για το λόγο αυτό ψάξαμε και βρήκαμε το blog του Μίμη και σας το προτείνουμε. Διαθέτει και οπτικό αλλά και ακουστικό υλικό για όποιον έχει όρεξη να ακούει τον Ανδρουλάκη ξανά και ξανά.

Το blog του Μίμη λοιπόν είναι: http://mimisandroulakis.blogspot.com/

Βέβαια ο Μίμης Ανδρουλάκης έχει και επίσημη ιστοσελίδα που θα τη βρείτε εδώ: http://www.mimisandroulakis.gr/

Αυτά για την ώρα. Εμείς τώρα ακούμε Μίμη.

Εξαφανίστηκε η Ορχήστρα Σαξοφώνων της Νομαρχίας Πειραιά



Ο χρόνος ξεκινά από τις 21 Ιανουαρίου 2009 στην ιστοσελίδα της Νομαρχίας Πειραιά.

Χάθηκαν ως δια μαγείας όλες οι προηγούμενες ανακοινώσεις και τα δελτία τύπου για τους ελέγχους και τις κυρώσεις, για τη συνεδρίαση του νομαρχιακού συμβουλίου και τα ενδιαφέροντα θέματά της, για την ορχήστρα σαξοφώνων, κλπ

Αν δεν μας πιστεύετε δείτε τη φωτογραφία (κάντε κλικ για μεγαλύτερη) που δημοσιεύουμε από τον ιστοχώρο της Νομαρχίας Πειραιά (http://www.nomarhiapeiraia.gr/).

Όποιος χρειάζεται τις ανακοινώσεις και τα δελτία τύπου της νομαρχίας να ξέρει ότι εμείς τα έχουμε από "πρώτο χέρι" και για όλα τα χρόνια του αιρετού αυτοδιοικητικού Πειραιά.

"Σταυρώνει" τη Νομαρχία Πειραιά ο ΟΛΠ




Με την ευκαιρία των πρόσφατων (Ιανουάριος 2009) ανακοινώσεων της Νομαρχίας Πειραιά και των σχετικών δηλώσεων του νομάρχη Γιάννη Μίχα, όπου λίγο ως πολύ παρουσιάζει τον εαυτό του ως υπερασπιστή της νομιμότητας και τους υπαλλήλους της νομαρχίας άγρυπνους και ακούραστους φρουρούς για τη διαφύλαξη της δημόσιας Υγείας και γενικά κάθε αυθαιρεσίας ιδιώτη ή δημόσιου φορέα, έχουμε επανειλημμένως γράψει και αποδείξει με στοιχεία ότι ο νομάρχης μάλλον σύγχρονος Κοτζαμπάσης είναι παρά δημοκρατικό αυτοδιοικητικό όργανο μιας σύγχρονης και ευνομούμενης Δημοκρατίας.

Επειδή από πολλούς ίσως να θεωρηθεί ότι είμαστε μόνον εμείς που υποστηρίζουμε αυτές τις απόψεις, διαβάστε δελτίο τύπου του Οργανισμού Λιμένος Πειραιά (ΟΛΠ) σχετικά με παράβαση που βεβαίωσε η νομαρχία και σχετικό πρόστιμο που επέβαλε στον Οργανισμό:




ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΛΙΜΕΝΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ Α.Ε.

Διευθύνων Σύμβουλος
31.7.2008

Αναφορικά με την ανακοίνωση για «επιβολή προστίμων από τη Νομαρχία Πειραιά για περιβαλλοντικές και πολεοδομικές αυθαιρεσίες της ΟΛΠ ΑΕ» σημειώνονται τα εξής:

Σύμφωνα με την έκθεση αυτοψίας της Δ/νσης Πολεοδομίας της Νομαρχίας Πειραιώς χαρακτηρίστηκαν αυθαίρετα ακίνητα επί της λεωφ. Ανδ. Παπανδρέου & Κανάρη στη λιμενική ζώνη του ΟΛΠ στην περιοχή Δραπετσώνας και επιβάλλεται

αφ’ ενός η διακοπή εργασιών κατεδάφισης και αφετέρου ζητείται η κατεδάφιση των ιδίων κτιρίων.

Είναι προφανής η αντίφαση με αποτέλεσμα το περιεχόμενο της έκθεσης να είναι ακατάληπτο στο σύνολό της.

Πέρα από τα ανωτέρω και επί της ουσίας του θέματος, είναι απαραίτητο να υπογραμμισθεί, ότι το εν λόγω κτίσμα ως εκ του χρόνου κατασκευής του (1935) βρίσκονταν σε ιδιαίτερα κακή κατάσταση, ορατή δια γυμνού οφθαλμού από κάθε τεχνικό και έπρεπε να κατεδαφισθεί επειγόντως, ώστε πρωτίστως να μην τεθεί σε κίνδυνο η ασφάλεια ανθρώπων και δευτερευόντως να μην προκληθούν ζημιές σε οχήματα και μηχανήματα του λιμένος.

Υπό αυτή την έννοια είναι απορίας άξιο η σπουδή με την οποία πραγματοποιήθηκε η διακοπή των εργασιών, ειδικότερα μάλιστα όταν αυτή ερίζει ότι εφαρμόστηκε ακριβώς για την προστασία «της δημόσιας υγείας και ασφάλειας».

Μάλιστα, τα εύλογα αυτά ερωτήματα γίνονται ακόμη επιτακτικότερα, όταν για 70 και πλέον έτη, από το 1935 και μέχρι σήμερα καμία αναφορά δεν έχει γίνει για αυθαίρετη κατασκευή ή για «μεγάλη περιβαλλοντική επιβάρυνση» από οποιαδήποτε αρμόδια Υπηρεσία, περιλαμβανομένης της Πολεοδομίας Νομαρχίας Πειραιά.

Αναφορικά δε με τα επιβληθέντα πρόστιμα, είναι απαραίτητο να σημειωθεί, ότι τα εν λόγω κτίσματα παραχωρήθηκαν στον ΟΛΠ ΑΕ με τη σύμβαση παραχώρησης του Ελλ. Δημοσίου, το 2002, το οποίο βεβαίως παραμένει ο κύριος του ακινήτου και επομένως

υπόχρεος στην καταβολή των προστίμων που επιβλήθηκαν από τη Νομαρχία.

Συνεπώς, στην ουσία το πρόστιμο έχει επιβληθεί στο ίδιο το Κράτος και όχι στον ΟΛΠ που οπωσδήποτε πάντα εφαρμόζει τις επιταγές της Νομοθεσίας.

Πέρα των ανωτέρω, η Νομαρχία Πειραιά είναι αναρμόδια επί του θέματος καθώς ενώ ρητώς αναφέρεται στην έκθεση της Πολεοδομίας της, ότι οι εργασίες πραγματοποιούνται εντός της λιμενικής ζώνης, επικαλείται διατάξεις που ουδεμία εφαρμογή έχουν στα κτίσματα εντός αυτής, παραβλέποντας ουσιαστικώς (Ν.2575/1998) την 2η παράγραφο, του ίδιου άρθρου που επικαλείται για την τεκμηρίωση της δήθεν παράβασης.

Σε κάθε περίπτωση πάντως, ο ΟΛΠ ΑΕ ήδη κατέθεσε ένσταση επί της πράξης της Πολεοδομίας της Νομαρχίας Πειραιώς αφού από τα ανωτέρω συνάγεται η αβασιμότητα και η λανθασμένη παρέμβαση τόσο κατά τύπο όσο και κατά ουσία, ακολουθώντας τις νόμιμα προβλεπόμενες διαδικασίες.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος

Νίκος Ν. Αναστασόπουλος




Ακολουθεί το πλήρες κείμενο του Δελτίου τύπου της Νομαρχίας Πειραιά με ημερομηνία 30.7.2008:

Στην επιβολή υψηλών προστίμων συνολικού ύψους 139.224€ προχώρησε η Νομαρχία Πειραιά σε βάρος της ΟΛΠ ΑΕ, καθώς πραγματοποιούσε εργασίες κατεδάφισης κτισμάτων μεγάλης περιβαλλοντικής επιβάρυνσης, χωρίς να διαθέτει την απαιτούμενη άδεια και έγκριση από τις Διευθύνσεις Πολεοδομίας και Περιβάλλοντος της Νομαρχίας Πειραιά.

Πρόκειται συγκεκριμένα για κτίρια, τα οποία βρίσκονται στη χερσαία ζώνη του ΟΛΠ στον Δήμο Δραπετσώνας, επί της λεωφόρου Ανδρέα Παπανδρέου και επί της οδού Κανάρη, σε ένα μάλιστα εκ των οποίων, η στέγη είχε κατασκευαστεί από φύλλα αμιαντοτσιμέντου (ελλενίτ), γεγονός που επιβάλλει τη λήψη ειδικών μέτρων, στις οποίες η εταιρεία δεν είχε προβεί.

Τα κτίρια που κατά το παρελθόν στέγαζαν γραφεία είχαν συνολικό εμβαδό 629,45 τ.μ.

Το μικτό κλιμάκιο ελέγχου της Νομαρχίας Πειραιά αποτελούμενο από υπαλλήλους των Διευθύνσεων Πολεοδομίας και Περιβάλλοντος διαπίστωσε συγκεκριμένα κατά την επιτόπια αυτοψία του ότι :

1. Διενεργούνταν εργασίες κατεδάφισης όμορων κτισμάτων ενός διωρόφου, δύο ισογείων, ενός κλιμακοστασίου, καθώς και καθαίρεση στέγης από ελλενίτ, χωρίς να έχει εκδοθεί η προβλεπόμενη από τον νόμο οικοδομική άδεια από τη Διεύθυνση Πολεοδομίας της Νομαρχίας.

2. Για την καθαίρεση της στέγης από ελλενίτ δεν είχε εκδοθεί από τη Διεύθυνση Περιβάλλοντος της Νομαρχίας έγκριση σχεδίου εργασιών αποξήλωσης αμιάντου, όπως προβλέπει η νομοθεσία.

Όπως επισημαίνουν οι ελεγκτές περιβάλλοντος, η καθαίρεση της στέγης που είχε συνολικό εμβαδό 176 τ.μ. προκαλούσε ρύπανση στο περιβάλλον, εγκυμονώντας ταυτόχρονα κινδύνους για τους πολίτες και το περιβάλλον.

Σημειώνεται ότι σύμφωνα με τις Κοινές Υπουργικές Αποφάσεις 8243/1113/91 και 13588/725/28-3-2006 κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο που αναλαμβάνει την εκτέλεση εργασιών κατεδάφισης ή απομάκρυνσης κτιρίων ή κατασκευών και εγκαταστάσεων που περιέχουν αμίαντο ή εύθρυπτα υλικά με αμίαντο έχει την υποχρέωση να κατέχει τις κατά νόμο οριζόμενες άδειες διαχείρισης επικινδύνων αποβλήτων και να ζητά έγκριση των σχετικών εργασιών από τη Διεύθυνση Περιβάλλοντος, γεγονός που στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν συνέβη.

Παράλληλα ο υπεύθυνος κάθε έργου που περιλαμβάνει την κατεργασία προϊόντων αμιάντου υποχρεούται να λαμβάνει κάθε αναγκαίο και πρόσφορο μέτρο για την πρόληψη των εκπομπών αμιάντου και την τήρηση των οριακών τιμών που αναφέρονται στη νομοθεσία, ενώ δεδομένου ότι τα δομικά υλικά που περιέχουν αμίαντο χαρακτηρίζονται ως επικίνδυνα σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Κατάλογο Αποβλήτων πρέπει να διαχειρίζονται από κατάλληλα αδειοδοτημένη για τον σκοπό αυτό εταιρεία, προϋποθέσεις που επίσης για τις συγκεκριμένες εργασίες δεν τηρήθηκαν.

Για το γεγονός ότι η ΟΛΠ ΑΕ πραγματοποιούσε αυθαίρετες εργασίες κατεδάφισης επιβλήθηκε από τη Διεύθυνση Πολεοδομίας της Νομαρχίας Πειραιά πρόστιμο ύψους 79.224 , κατά του οποίου ο ενδιαφερόμενος μπορεί να υποβάλλει ένσταση μέσα σε ανατρεπτική προθεσμία 30 ημερών, ενώ διατάχτηκε και η διακοπή των εργασιών στην οικοδομή. Παράλληλα ενημερώθηκε ο Δήμος Δραπετσώνας, το Α’ Λιμενικό Τμήμα Πειραιά και το Α.Τ. Δραπετσώνας που με τη σειρά του θα ενημερώσει τον αρμόδιο εισαγγελέα.

Για τις εργασίες αποξήλωσης και απομάκρυνσης αμιαντούχων υλικών επιβλήθηκε από τη Διεύθυνση Περιβάλλοντος της Νομαρχίας Πειραιά πρόστιμο ύψους 60.000.

Ταυτόχρονα έχει ζητηθεί από την ΟΛΠ ΑΕ να καταθέσει σύμφωνα με τον νόμο εγγράφως τις απόψεις της εντός 5 ημερών, ενώ θα πρέπει να φροντίσει άμεσα για την ανάθεση των εργασιών ασφαλούς αποξήλωσης και απομάκρυνσης των αμιαντούχων υλικών.

Για την περιβαλλοντική παράβαση ενημερώθηκε ο αρμόδιος εισαγγελέας, όπως επίσης και οι υπηρεσίες της Διεύθυνσης Συνθηκών και Υγιεινής Εργασίας του Υπουργείου Απασχόλησης και του Κέντρου Πρόληψης Επαγγελματικού Κινδύνου Πειραιά (ΚΕΠΕΚ), προκειμένου να προχωρήσουν σε όλες τις προβλεπόμενες από τον νόμο ενέργειες για την προστασία των εργαζομένων.

Σε δηλώσεις του ο Νομάρχης Πειραιά Γιάννης Μίχας τόνισε ότι:

«O OΛΠ έχει φαίνεται συνηθίσει να λειτουργεί ως κράτος εν κράτει σε κάθε δραστηριότητά του. Αγνοεί νόμους και φορείς και συμπεριφέρεται με μέγιστη ανευθυνότητα, αυτή τη φορά μάλιστα σε βάρος της δημόσιας υγείας και ασφάλειας» και πρόσθεσε,

«Τα πρόστιμα που επιβάλλουμε για τις περιβαλλοντικές και πολεοδομικές αυθαιρεσίες του ΟΛΠ μπορεί να είναι «ψίχουλα» για έναν τόσο ισχυρό και κερδοφόρο Οργανισμό, όμως στέλνουν ένα σαφές μήνυμα. Μήνυμα ότι στην Νομαρχία Πειραιά και στον πόλεμο που έχουμε κηρύξει ενάντια στην ανευθυνότητα και την ασυνειδησία δεν υπολογίζουμε «μεγέθη» και δεν χαριζόμαστε σε κανέναν».

Ξέχασαν όμως οι αρμόδιοι να μας ενημερώσουν για την πορεία και κατάληξη αυτής της υπόθεσης.

Παράνομοι διορισμοί μέσω ΑΣΕΠ




Όταν δημιουργήθηκαν οι ανεξάρτητες αρχές και ιδιαίτερα το ΑΣΕΠ υπήρχε η ελπίδα ότι θα λειτουργούσαν ως ασπίδα του Πολίτη απέναντι σε κάθε αυθαιρεσία της Διοίκησης αλλά και ως μοχλός πίεσης στους υπηρεσιακούς της εκτελεστικής εξουσίας ώστε να λειτουργούν αυστηρά σύμφωνα με τις επιταγές του Συντάγματος και τις διατάξεις των νόμων.

Σήμερα, οι προσδοκίες αυτές έχουν εξανεμιστεί αφού με συγκεκριμένα στοιχεία αποδεικνύεται πλέον σε πολυάριθμες περιπτώσεις η ανεπάρκεια των ανεξάρτητων διοικητικών αρχών να εκπληρώσουν το χρέος τους.

Η πρώτη καταγγελία είναι συγκεκριμένη και αφορά το ΑΣΕΠ.

Το ΑΣΕΠ λοιπόν νομιμοποίησε παράνομους διορισμούς του Οργανισμού Λαϊκών Αγορών Αθήνας Πειραιά που πραγματοποιήθηκαν σε μια διαδικασία που ξεκίνησε το 2003 και συνεχίστηκε μέχρι το 2008.

Όταν υπήρξε συγκεκριμένη καταγγελία πολίτη, το ΑΣΕΠ όχι μόνο δεν ακύρωσε τις σχετικές αποφάσεις αλλά προσπάθησε και κατάφερε μάλιστα να κουκουλώσει το θέμα.

Για τους παράνομους αυτούς διορισμούς έγιναν συγκεκριμένες αναφορές και προς το Υπουργείο Εσωτερικών αλλά και εκεί υψηλόβαθμα κομματικά στελέχη αποφάσισαν να καλύψουν την υπόθεση.




Ο φάκελος έχει φτάσει και στην Ποινική Δικαιοσύνη με την ΑΒΜ-Β08/1187/19.3.2008 Μηνυτήρια Αναφορά που κατατέθηκε κατά παντός υπευθύνου αλλά και συγκεκριμένα κατά του Γεωργίου Σαράντη, πρώην διευθυντή του Οργανισμού Λαϊκών Αγορών Αθήνας Πειραιά, Οργανισμού που εποπτεύεται από το Υπουργείο Ανάπτυξης.

Σήμερα ο Σαράντης, κομματικό στέλεχος της Νέας Δημοκρατίας, είναι διευθυντής στη Δ/νση Εκπαίδευσης του Υπουργείου Ανάπτυξης.

Τώρα σε τι ακριβώς εκπαιδεύει και ποιούς δεν γνωρίζουμε να σας απαντήσουμε.




Η υπόθεση όμως έχει φτάσει με την με αριθμ. 82-2008/119/1.8.2008 εντολή του προϊσταμένου της Εισαγγελίας Πλημμελειοδικών Αθηνών στο Γραφείο του αρμόδιου Εισαγγελέα και έχει κολλήσει εκεί χωρίς καν εδώ και έξι μήνες περίπου να διαταχθεί όπως επιβάλλει η νομοθεσία Προκαταρκτική Εξέταση.

Μείνετε συντονισμένοι και ανακαλύψτε την πραγματική ταυτότητα και του ΑΣΕΠ σε αυτήν την παράξενη αλλά αποκαλυπτική υπόθεση.

Επικοινωνία: