Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου 2009

Σαν σήμερα, το 1943

Εκπνέει ο εθνικός ποιητής Κωστής Παλαμάς.

Η κηδεία του έγινε την επομένη και με την συμμετοχή χιλιάδων Αθηναίων μετατράπηκε σε μεγαλειώδη εκδήλωση εθνικής αντίστασης, παρά την ισχυρή παρουσία των κατοχικών δυνάμεων.

Ο Άγγελος Σικελιανός απαγγέλλει «Ηχήστε οι σάλπιγγες» και ο λαός ψάλλει με ενθουσιασμό τον Εθνικό Ύμνο. (27.2.1943).

Ηχήστε οι σάλπιγγες... Καμπάνες βροντερές, δονήστε σύγκορμη τη χώρα πέρα ως πέρα... Βογκήστε τύμπανα πολέμου... Οι φοβερές σημαίες, ξεδιπλωθείτε στον αέρα !

1 σχόλιο:

Anonymous είπε...


Ο σύζυγός μου με άφησε για να είμαι με μια άλλη γυναίκα μετά από 12 χρόνια γάμου, ταξίδεψε για ένα επαγγελματικό ταξίδι και δεν ήθελε να επιστρέψει ξανά στο σπίτι για να είναι με την οικογένειά του, αναζήτησα βοήθεια όταν συνάντησα τον Dr Ajayi, ένα ισχυρό ξόρκι εκμαγείο. Του εξήγησα την κατάστασή μου και αποκαλύφθηκε ότι ο άντρας μου έχει μαγευτεί από την άλλη γυναίκα, γι' αυτό ξέχασε το σπίτι, ο γιατρός Ajayi έκανε ξόρκι και ο σύζυγός μου απελευθερώθηκε από τα δεσμά και είμαι χαρούμενος που επέστρεψε στο σπίτι μετά από 3 χρόνια χωρισμού, εάν χρειάζεστε οποιαδήποτε βοήθεια, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με τον Dr Ajayi στο whatsapp / Viber: +2347084887094 ή στο email: drajayi1990@gmail.com

Είναι επίσης σε θέση να βοηθήσει στα ακόλουθα

* ξόρκι λαχειοφόρου αγοράς για να κερδίσετε μεγάλα
* Κερδίστε οποιοδήποτε ξόρκι δικαστικής υπόθεσης
* Βότανα που σκοτώνουν τα καρκινικά κύτταρα
* Βότανα που διαλύουν το Ινομύωμα

Επικοινωνία: