Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2009

Νίκος Γιαννής: «Ένα ευρώ για τον Ινδικό»



Διαβάζοντας τις αναρτήσεις του E-Lawyer για μερικές δικαστικές αποφάσεις που εκδόθηκαν σχετικά με υποθέσεις δημοσιευμάτων στα ΜΜΕ,

(βλ. Περί δημοσιεύσεων δικαστικές αποφάσεις)

συναντά κάποιος, ανατρέχοντας σε παλαιότερες αναρτήσεις του συντάκτη, μια μίνι συνέντευξη του Νίκου Γιαννή γνωστού στον Πειραιά και από τη θητεία του ως Διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς (και Προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου του ΟΛΠ για κάποιο διάστημα) κατά την περίοδο 2004-2005.

(βλ. Κοινωνία των Πολιτών: μια συζήτηση με τον υποψήφιο βουλευτή Νίκο Γιαννή)





Ο Νίκος Γιαννής είναι υποψήφιος βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας (ΝΔ) στην Περιφέρεια Αττικής.


Περισσότερα στοιχεία θα βρείτε στην Ιστοσελίδα του Νίκου Γιαννή.

Αυτό που μάλλον όμως δεν θα βρείτε είναι ένα Δελτίο Τύπου του ΟΛΠ όπου ο σημερινός υποψήφιος βουλευτής της ΝΔ και τότε Διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού είχε προτείνει με μια "καινοτομική πρόσκληση" να διαθέσουν όλοι όσοι σχετίζονται ή συναλλάσσονται με τον ΟΛΠ «Ένα ευρώ για τον Ινδικό».

Επιπλέον, ο ΟΛΠ (εταιρεία εισηγμένη στο Χρηματιστήριο Αξιών Αθηνών) θα διπλασίαζε αυτό το ποσό προσθέτοντας άλλο ένα ευρώ για κάθε αρχικά προσφερόμενο.

Οι μέτοχοι της εταιρείας και κατ' επέκταση οι Έλληνες πολίτες θα ανακούφιζαν τις πληγείσες περιοχές του Ινδικού Ωκεανού από τις φυσικές καταστροφές της προηγούμενης χρονιάς.

Τι προσδοκούσε ο ΟΛΠ από αυτή την ενέργεια είναι απορίας άξιο. Πάντως δεν είναι καταγεγραμμένο με λεπτομέρεια στο καταστατικό του.


Η σχετική ανακοίνωση είχε ως εξής:


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Πειραιάς, 4 Ιανουαρίου 2005


Πρωτοβουλία Δ/ντος Συμβούλου ΟΛΠ Α.Ε., Νίκου Γιαννή:

«Ένα ευρώ για τον Ινδικό»

Μια καινοτομική πρόσκληση με τίτλο «Ένα ευρώ για τον Ινδικό» απευθύνει ο Δ/νων Σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς Α.Ε., Νίκος Γιαννής, προς τους χρήστες, πελάτες και προμηθευτές του ΟΛΠ, τους εργαζόμενους, τις συνδικαλιστικές οργανώσεις, καθώς και προς το Δ.Σ. του Οργανισμού, για την έμπρακτη και εθελοντική ανάληψη της κοινωνικής και ανθρωπιστικής ευθύνης του Λιμανιού του Πειραιά προς τις πληγείσες περιοχές του Ινδικού Ωκεανού.

Συγκεκριμένα, ο Δ/νων Σύμβουλος, Νίκος Γιαννής, προτείνει για κάθε container και κάθε αυτοκίνητο που φορτοεκφορτώνονται στο Λιμάνι του Πειραιά, την περίοδο του Ιανουαρίου 2005, οι εταιρείες να αποδίδουν ένα ευρώ (1 ευρώ).

Ο ΟΛΠ θα προσφέρει ένα επιπλέον ευρώ για κάθε τέτοια προσφορά, διπλασιάζοντας με τον τρόπο αυτό το ποσό που θα συγκεντρωθεί, προκειμένου να ενισχυθεί η προσπάθεια ανασυγκρότησης του παραγωγικού ιστού και της ζωής των ανθρώπων που ζουν και εργάζονται σε μικρά λιμάνια της περιοχής της Νοτιοανατολικής Ασίας.

Επιπλέον, ο ΟΛΠ προσκαλεί όλες τις εταιρείες, οι οποίες έχουν συναλλαγές με τον Οργανισμό για την προμήθεια υλικών και ανταλλακτικών, την παροχή υπηρεσιών ή την κατασκευή έργων, να συνεισφέρουν και αυτές οικονομικά με το ποσόν που επιθυμούν.

Στην προσπάθεια αυτή πιστεύουμε ότι θα συνεισφέρουν αποφασιστικά και οι εργαζόμενοι του ΟΛΠ, προσφέροντας εθελοντικά ένα ευρώ την ημέρα, με προσδοκία μέγιστης συμμετοχής τις 21 εργάσιμες ημέρες του Ιανουαρίου, αγκαλιάζοντας έτσι την πρωτοβουλία της διοίκησης.

Υπό τους παραπάνω όρους, ο στόχος της συλλογής 300.000 ευρώ - ποσού αξιόλογου για την ικανοποίηση σημαντικών αναγκών στις περιοχές - είναι εφικτός.

Τα χρήματα θα διατεθούν για τις ανάγκες ανοικοδόμησης αλιευτικής ή λιμενικής υποδομής. Για τον σκοπό αυτό θα ανοιχτεί ένας κοινός λογαριασμός, τον οποίο θα χειρίζεται επιτροπή, αποτελούμενη από εκπροσώπους του Διοικητικού Συμβουλίου του ΟΛΠ, της ΔΝΕ, της ΟΜΥΛΕ και της Ένωσης Λιμενεργατών.

Για τη βέλτιστη διαχείριση των χρημάτων και την εξασφάλιση της αποτελεσματικής αποστολής θα υπάρξει συνεργασία με Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις και φορείς που βρίσκονται στις πληγείσες περιοχές, με τις οποίες ο ΟΛΠ έχει ήδη έλθει σε επαφή. Συγκεκριμένα, με βάση μια πρώτη έρευνα, λιμάνια - δυνητικοί αποδέκτες της ενίσχυσης είναι τα λιμάνια Victoria στις Σεϋχέλλες, Colombo, Galle, Jaffna και Trincomalee στη Σρι Λάνκα, ενώ στην Ινδία έχει πληγεί ένα από τα μεγαλύτερα λιμάνια της χώρας, το Chennai, στο οποίο η ιζηματοποίηση έχει προκαλέσει βλάβες που ίσως και να φτάνουν τα 4, 5 εκ. δολάρια.

Ο ΟΛΠ αναλαμβάνει επίσης πρωτοβουλία, απευθύνοντας σχετική επιστολή προς την Ευρωπαϊκή Ένωση Θαλασσίων Λιμένων (ESPO) και τη Διεθνή Ένωση Λιμένων (IAPH), με την οποία καλεί όλα τα λιμάνια, ελληνικά και διεθνή, να υιοθετήσουν την ιδέα και να συνεισφέρουν με αντίστοιχους τρόπους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Επικοινωνία: