Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2009
Παραίτηση του αρχηγού Βασίλη Τσιατούρα υπό το νέφος των ειδήσεων που αφορούν Πακιστανούς μετανάστες
Παραιτήθηκε ο μέχρι σήμερα αρχηγός της Ελληνικής Αστυνομίας Αντιστράτηγος Βασίλης Τσιατούρας.
Η παραίτηση ζητήθηκε από τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη Μιχάλη Χρυσοχοΐδη κάποιες μέρες πριν από τις προγραμματιζόμενες έτσι κι αλλιώς κρίσεις και αλλαγές φρουράς στα σώματα ασφαλείας.
Αφορμή δόθηκε από τα πρόσφατα γεγονότα που είδαν το φως της δημοσιότητας και αφορούσαν τραυματισμούς μεταναστών Πακιστανικής καταγωγής, με τα συνεπακόλουθα που κατέληξαν τελικά στην εισβολή αστυνομικών σε βιβλιοπωλείο όπου πραγματοποιούνταν εκδήλωση παρουσίασης βιβλίου.
Σύλληψη υπόπτων για διάπραξη αδικημάτων, εμπλοκή στα γεγονότα στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ, που δικαίως διαμαρτύρονται, τα γνωστά...
Πάλι έπεσαν στην παγίδα της ανεπάρκειας οι αστυνομικοί. Επίτηδες το κάνουν;
Υπάρχει ένα παγκόσμιο αστυνομικό ρητό που κυκλοφορεί μεταλλαγμένο σε όλες σχεδόν τις χώρες του κόσμου.
Λέει κάπως έτσι:
"100 φορές για σένα, μια για μένα" εννοώντας ότι αυτός που παρανομεί τελικά θα συλληφθεί.
Δεν χρειάζονται λοιπόν υστερικές κινήσεις και άσκοπες βιασύνες που εκθέτουν την Κοινωνία και παρουσιάζουν την Αστυνομία, που έχουμε ανάγκη όλοι, ακόμη και οι παρανομούντες, ως καρικατούρα.
Τα συμβάντα με τους μετανάστες και ιδιαίτερα του Πακιστανούς έχουν πάρει σκανδαλώδεις διαστάσεις χωρίς να έχουν αντιμετωπιστεί υπεύθυνα από το επίσημο Ελληνικό Κράτος.
Αντ' αυτού γίνονται παραδείγματα αναφοράς από διάφορες οργανώσεις που υποστηρίζουν τα ανθρώπινα δικαιώματα αλλά και από ομάδες προώθησης ειδικών συμφερόντων.
Τα ανθρώπινα δικαιώματα αναμφίβολα παραβιάζονται στην Ελλάδα από τη μη εφαρμογή των συνταγματικών κανόνων και του διεθνούς δικαίου τόσο στον τύπο όσο κυρίως και στην ουσία.
Αυτό όμως δεν γίνεται μόνο σε βάρος των μεταναστών ή άλλων ειδικών ομάδων, αλλά κατά κάθε αδύνατου να αντιδράσει ή να συμβαδίσει με το καθεστώς πολιτικής δικτατορίας που αναπαράγεται στη χώρα.
Η Μεταπολίτευση και ο εκδημοκρατισμός παραμένει πάντα ένα ζητούμενο στην Ελλάδα.
Νομικά και ηθικά αβάσιμη όμως ήταν και η αναφορά του πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου σε κατηγορίες κατά της Αστυνομίας, κατά τη διάρκεια των προγραμματικών δηλώσεων της Κυβέρνησης ενώπιον της Βουλής, για φερόμενο ξυλοδαρμό αλλοδαπού που οδήγησε στον θάνατό του.
Είπε τότε ο πρωθυπουργός ότι:
"
Το μεγαλύτερο όμως έλλειμμα, κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, δεν αφορά τα χρήματα. Τα δημόσια οικονομικά μας είναι δυστυχώς μόνο ένα από τα βαριά συμπτώματα βαθύτερων προβλημάτων που έχει η χώρα μας.
Μια πολυδιάστατη κρίση διακυβέρνησης: ηθικής, αξιών, θεσμών και εμπιστοσύνης. Αυτό είναι το έλλειμμα που έφερε την απαξίωση των πάντων. Την απαξίωση της παιδείας και της δημόσιας υγείας, με την αναξιοκρατία και την κερδοσκοπία.
...
Την απαξίωση της ανθρωπιάς, με φαινόμενα όπως τον ξυλοδαρμό μέχρι θανάτου ενός Πακιστανού μετανάστη από την Αστυνομία.
...
"
Τα θέματα της Αστυνομίας θα πρέπει να λυθούν άμεσα και να αντιμετωπιστούν με υπευθυνότητα καθώς κάθε εκτροπή από τη συνταγματική νομιμότητα μας προσβάλλει όλους.
Επιχειρησιακά υπάρχουν κάποιες επιτυχίες αλλά με σαφή παραβίαση των κανόνων λειτουργίας, δράσης και εμπλοκής.
Αυτά τα θετικά αποτελέσματα μπορούν πολύ εύκολα να ανατραπούν από αντίστοιχες αρνητικές ειδήσεις και να γίνει η Αστυνομία εργαλείο χειραγώγησης της κοινής γνώμης.
Αν ήθελε κάποιος να προκαλέσει τα γεγονότα, υπάρχει τίποτα πιο εύκολο από το να δημιουργήσει επεισόδιο στην Πέτρου Ράλλη όπου συνωστίζονται χιλιάδες μετανάστες που ζητούν Πολιτικό Άσυλο;
Αυτή η διαδικασία, δεν μπορούσε να οργανωθεί καλύτερα σε άλλους ανοικτούς ή κλειστούς χώρους (γήπεδα, κλπ), σε μικρότερες ομάδες και με αξιοποίηση και των νέων τεχνολογιών;
Για παράδειγμα, όποιος επιθυμεί Πολιτικό Άσυλο θα μπορούσε να στέλνει ένα απλό SMS σε έναν αριθμό, με το όνομα και την εθνικότητά του.
Στη συνέχεια οι αρμόδιοι θα επικοινωνούσαν μαζί του, στη γλώσσα του, για περισσότερες πληροφορίες και προγραμματισμό συνάντησης για τα περαιτέρω.
Θέλει πολύ μυαλό;
Τέρμα οι μεσάζοντες, ενώ ο αριθμός τηλεφώνου του αλλοδαπού θα ήταν και ο κωδικός ταυτοποίησής του.
Δεν μιλάμε για προγράμματα της αμαρτωλής Κοινωνίας της Πληροφορίας. Ούτε για Ολοκληρωμένα Πληροφοριακά Συστήματα που θα ξετινάξουν τα ταμεία Ελλάδας και Ευρωπαϊκής Ένωσης από τη μίζα και την καθυστέρηση.
Απλά και έξυπνα πράγματα. Έλληνες είμαστε... Μονό στη ρεμούλα πρέπει να δείχνουμε την αξία μας;
Τέλος, να σημειωθεί ότι η Πακιστανική παρουσία είναι αποδεδειγμένα ενεργή σε κάθε εκδήλωση δημόσιου ενδιαφέροντος στην Ελλάδα και γίνεται μεθοδευμένα.
Δεν υπάρχουν ενδείξεις, υπάρχουν αποδείξεις.
Όποιος τώρα κατάλαβε, κατάλαβε.
* Στη φωτογραφία ο εικονιζόμενος Πακιστανός μετανάστης παρουσιάζεται στα διεθνή ΜΜΕ ότι ξυλοκοπήθηκε κατά τη διάρκεια πορείας που πραγματοποιήθηκε στις αρχές αυτού του χρόνου.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
3 σχόλια:
Έχουν υπερβολικό θράσος οι Πακιστανοί να ζητούν τα ρέστα:
1. Έχουν έρθει λαθραία στην Ελλάδα,
2. Προέρχονται από χώρα που δεν σέβεται κανένα στοιχειώδες ανθρώπινο δικαίωμα, όπου οι επιθέσεις αυτοκτονίας είναι σύνηθες φαινόμενο, όπως και οι ανατινάξεις πολιτικών ηγετών, μαζί με τους παρισταμένους!
3. Στο Πακιστάν οι εμπρησμοί εκκλησιών και οι σφαγές χριστιανών, με την ανοχή του Κράτους, είναι μία καθημερινή πραγματικότητα.
4. Πρόκειται για χώρα που εξάγει ισλαμική τρομοκρατία σε όλο τον κόσμο. Και παράγουν ισλαμιστές μέσω των αμέτρητων κορανικών σχολείων, που λειτουργούν με τις ευλογίες του κράτους και φανατίζουν παιδάκια.
4. Αποδεδειγμένα πακιστανικής καταγωγής υπήκοοι χωρών της ΕΕ ενέχονται σε τρομοκρατικές ενέργειες ή σε σχεδιασμό τους. Ακόμα και δεύτερης γενιάς Πακιστανοί.
5. Ο συγκεκριμένος Πακιστανός, που φέρεται να έχει πεθάνει με ευθύνη της αστυνομίας (αν ισχύει αυτό), κατηγορείτο ότι είχε βιάσει με απειλή μαχαιριού ανήλικο ομοεθνή του. Δεν ήταν κανένα μπουμπούκι και κακώς τον ανέφερε ο πρωθυπουργός. Βεβιασμένη κίνηση και γκάφα λόγω ζήλου "πολιτικής ορθότητας".
Δεν σημαίνει αυτό ότι δεν δικαιούνται ανθρωπίνων δικαιωμάτων οι πακιστανοί μετανάστες. Αλλά επιτέλους, ας κάνουμε τον διαχωρισμό μεταξύ μεταναστών που εντάσσονται στην ελληνική κοινωνία, όπως οι Αλβανοί, οι Ρώσοι, κ.ά., παρά τα προβλήματα, και αυτών που ούτε εντάσσονται, ούτε θέλουν να ενταχθούν, παρά ως γκέτο, όπως οι Πακιστανοί. Στην Αγγλία έχουν δημιουργήσει γκέτο και αυτό προφανώς θέλουν να κάνουν εδώ, υποβαθμίζοντας τις περιοχές όπου εγκαθίστανται ομαδικά.
Το Πακιστάν προκαλεί τόσα προβλήματα παγκοσμίως που, αν δεν ήταν στην αμερική σφαίρα επιρροής, θα είχε γίνει ένας διεθνής παρίας και οι υπήκοοί του δεν θα γίνονταν δεκτοί σε καμία απολύτως χώρα.
Και στο κάτω-κάτω, ποσώς δεν με ενδιαφέρει αν απήχθησαν ή όχι πακιστανοί ύποπτοι για τρομοκρατία για να ανακριθούν από μυστικές υπηρεσίες. Δεν νομίζω να απήγαγαν τον φιλήσυχο πακιστανό εργάτη του Μαραθώνα...
Σαν πρωταρχικό κοινωνικό κανόνα πρέπει να δεχτούμε ότι δεν μπορεί να υπάρχει διαχωρισμός ή διάκριση όπως λέγεται ανθρώπου από άνθρωπο.
Δεν είναι πολιτική αρχή αλλά πανανθρώπινη αξία την οποία όλοι πρέπει να σεβόμαστε και να υπηρετούμε.
Ο πολιτισμός μας σήμερα φτάνει στο σημείο εφαρμόζοντας αυτήν την κοινωνική επιταγή να απαλύνει ακόμη και τις διακρίσεις που επιβάλλει η Φύση ή οποία είτε άμεσα στέρησε κάποιους συνανθρώπους μας ακόμη και από τις βασικές λειτουργίες τους είτε έμμεσα δημιουργεί διαφορές που εκφράζονται με οικονομικά συγκριτικά μειονεκτήματα και πλεονεκτήματα.
Η Κοινωνία πρέπει να λειτουργεί έτσι καθώς με αυτόν τον τρόπο εξασφαλίζεται η διαχρονική ευημερία των μελών της.
Όμως Κοινωνία δεν είναι το άθροισμα των μελών που την απαρτίζουν.
Μπορεί να είναι κάτι πολύ περισσότερο ή κάτι πολύ λιγότερο και σε αυτή τη δεύτερη περίπτωση δημιουργούνται διασπαστικές δυνάμεις που επιθυμούν την πλήρη ανεξαρτητοποίηση και αυτόνομη λειτουργία ή άλλες που επιδιώκουν την αλλαγή των καταστατικών κανόνων, αλλαγή δηλαδή του πολιτεύματος.
Έχοντας σαν βάση τα παραπάνω δεν είναι δυνατή καταρχήν οποιαδήποτε διάκριση μεταξύ Πακιστανών, Ρώσων, Αλβανών ή Ελλήνων.
Ωστόσο, είναι άλλο πράγμα μια οργανωμένη κοινωνία να παίρνει μέτρα παρατήρησης, ανάλυσης, περιγραφής και προφύλαξης από όσους επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν τη Δημοκρατία για να την αποδομήσουν ή να την καταλύσουν.
Όσον αφορά κάποια άτομα Πακιστανικής καταγωγής που ζουν στην Ελλάδα είναι ξεκάθαρο ότι είναι δραστήρια σε ακτίνα μεγαλύτερη από την αναμενόμενη σφαίρα ενός μετανάστη εργάτη.
Πολλοί έχουν φτάσει στη χώρα μας μέσω Αιγύπτου και όχι από τα Τουρκικά παράλια.
Συμμετέχουν σε εκδηλώσεις των κομμάτων, όπου μπορούν να ενταχθούν, και καταγράφουν τα πολιτικά δρώμενα σε οπτικό και ακουστικό υλικό.
Οι Πακιστανοί οι οποίοι ζουν στην Αγγλία δεν έχουν σχέση με το προφίλ αυτών που ζουν στην Ελλάδα και δεν πρέπει να υπάρχει πλήρης ταύτιση.
Το ότι δημιουργούνται γκέτο είναι αναπόφευκτο αφού δεν υπάρχει καμία πολιτική απέναντι στους μετανάστες νόμιμους ή παράνομους όπως δεν υπάρχει καμία άλλη πολιτική σε αυτή τη χώρα αν δεν υπάρχει ρευστό από πίσω που θα χρηματοδοτήσει τους κομματάρχες και το σύστημα της παρακμής στο πλαίσιο του καθεστώτος πολιτικής δικτατορίας που μπορεί και αναπαράγεται συνεχώς στην Ελλάδα.
Μήπως δεν υφίσταται γκέτο αποκλεισμού σε πολίτες καταγωγής Ρομά;
Μήπως δεν υπάρχουν πολιτικά γκέτο, φρούρια, κάστρα ή παλάτια;
Δημοσίευση σχολίου