Δευτέρα 6 Απριλίου 2009

Καθρέφτη, καθρεφτάκι μου

- Ποιός είναι ο πιο έντιμος πολιτικός στην Ελλάδα;

- Και που να ξέρω εγώ; Ένας απλός καθρέφτης είμαι.

Όταν οι πολιτικοί βρίσκονται στην καρέκλα της εξουσίας ξεχνούν την καταγωγή τους και κυρίως την εντολή (υπό αίρεση) του Ελληνικού Λαού.

Μόλις αλλάξουν καπέλο κάποιοι παίρνουν την πένα του επαναστάτη διαμαρτυρόμενου συντάκτη.

Κάπως έτσι πράττει και ο κ. Ανδρέας Ανδριανόπουλος ο οποίος αφού πέρασε από διάφορα πόστα εξουσίας με γαλάζια και πράσινη εμφάνιση, απορεί τώρα για τα συμβαίνοντα στη "Λιμνούπολη".

Έγραψε πρόσφατα:

"Θάβουν» την ακύρωση του προστίμου και εμποδίζουν όποιον θέλει να μιλήσει... "
Μούγκα για την Vodafone...

"Είναι εντυπωσιακή η σιωπή με την οποία τα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης, και κυρίως οι τηλεοράσεις, αντιμετώπισαν την ακύρωση των προστίμου των 76 εκατομμυρίων ευρώ στην Vodafone για το σκάνδαλο των υποκλοπών.

Εντυπωσιακή, αλλά όχι ανεξήγητη.

Είναι πολύ μεγάλα τα διαφημιστικά πακέτα της εταιρείας αυτής που τροφοδοτούν τα κανάλια και τις εφημερίδες. Θα έπρεπε λοιπόν να είναι το πρώτο θέμα.

Αλλά ...πώς;

Η διαπλοκή σε όλο της το μεγαλείο..."


Κυριακή 5 Απριλίου 2009

Γιάννης Μίχας: "Νοθευτής των αρχών και αξιών της σύγχρονης αυτοδιοίκησης"




Πω, πω ζημιά! Πάλι θα τρέχει στους δικηγόρους ο νομάρχης Πειραιά Γιάννης Μίχας.

Γνωρίζετε βέβαια ότι έχει καταθέσει αγωγή και ζητά τη φυλάκιση του συντάκτη του blog ΕΔΩ ΠΕΙΡΑΙΑΣ αλλά και αποζημίωση λόγω δήθεν ηθικής βλάβης 150.000 ευρώ.

Πρόσφατα μάλιστα είχε δηλώσει στην εφημερίδα Καθημερινή ότι δεν θα χαριστεί σε κανέναν! Έχει σοβαρό λόγο.

Είχε δηλώσει συγκεκριμένα ότι:

"Είναι απλό, δεν θέλω ο γιος μου που σπουδάζει σήμερα στην Αγγλία να μπαίνει σε ένα ιστολόγιο και να διαβάζει τέτοια πράγματα για τον πατέρα του".

Διαβάστε όμως την επόμενη ανακοίνωση της πλειοψηφίας του Διοικητικού Συμβουλίου της ΕΝΑΕ:

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΗΣ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΣ ΤΟΥ Δ.Σ ΤΗΣ ΕΝΑΕ

"Με πρωτοφανείς τραμπουκισμούς, αγριότητες επικίνδυνες χειροδικίες και προπηλακισμούς η παράταξη του ΠΑΣΟΚ επιχείρησε απροκάλυπτα να πλαστογραφήσει το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας με το οποίο η πλειοψηφία της Γενικής Συνέλευσης ενέκρινε το Ψήφισμα του Συνεδρίου που κατετέθη από την πλειοψηφούσα Αρχή του Δ.Σ της ΕΝΑΕ.

Καταγγέλλουμε την φασιστικού χαρακτήρα αυτή συμπεριφορά που προσβάλλει τον αυτοδιοικητικό μας πολιτισμό και αναβιώνει συνήθειες και πρακτικές του καταδικασμένου ΠΑΣΟΚικού παρελθόντος.

Εκφράζουμε τη λύπη μας προς κάθε κατεύθυνση καταγγέλλοντας προσωπικά τον επικεφαλής της παράταξης του ΠΑΣΟΚ στην ΕΝΑΕ Γιάννη Μίχα, ως βασικό υπαίτιο και νοθευτή των αρχών και αξιών της σύγχρονης αυτοδιοίκησης"

Η ανακοίνωση δημοσιεύτηκε στο τεύχος 55 του Netnews Μαρτίου 2009 (κάντε κλικ στη φωτογραφία για μεγαλύτερη).

Μπορείτε να μεταφορτώσετε ολόκληρο το τεύχος σε ηλεκτρονική μορφή κάνοντας κλικ εδώ:

http://www.sail4all.gr/clients2/6367_2/NET_NEWS_REPORT%200055.pdf

Δεν πήγε στα δικαστήρια όσους τον αποκάλεσαν διάφορα πριν από μας. Μέχρι και Φιλιππινέζα της Φώφης Γεννηματά τον είχαν χαρακτηρίσει. Με μας έκανε την αρχή.

Τώρα, αν δεν πάει στα δικαστήρια και τους υπεύθυνους για αυτούς τους χαρακτηρισμούς που δημοσιεύτηκαν εκ των υστέρων θα πειστούμε όλοι για αυτό που έτσι κι αλλιώς υποπτευόμαστε.

Μάλλον κάτι προσωπικό έχει ο νομάρχης με τον blogger και όλα αυτά περί προσβολής της προσωπικότητάς του είναι παραμύθια.

Έτσι δεν είναι κ. νομάρχα;


Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ λογοκρισία



Σε τί κόσμο θα φέρουμε τα παιδιά μας Νίκο; (απόσπασμα από σατυρική εκπομπή)

Σε ποιό χρόνο βρισκόμαστε;

Οικονομικά, το έχουμε εντοπίσει. Περίπου 20-25 χρόνια πριν.

Πολιτικά και κοινωνικά όμως;

Διαβάσαμε το άρθρο του e-Lawyer σχετικά με το "ιδιώνυμο" της κουκούλας όπου ο δικηγόρος παραθέτει ως βάση κάποια γράμματα αναγνωστών στην εφημερίδα Καθημερινή και μάλιστα εκείνο ενός άλλου δικηγόρου, του Χρήστου Γραμματίδη.

(βλ. Νομικό στρίμωγμα της Αλίκης Μαραγκοπούλου για την κουκούλα)

Εμάς όμως μας έκανε εντύπωση ότι η γνωστή εφημερίδα λογοκρίνει το γράμμα αναγνώστη χωρίς να δημοσιεύσει μέρος του που θα μπορούσε να θεωρηθεί προκλητικό.

Για ποιόν άραγε;

Αν η εφημερίδα Καθημερινή έχει υποχρεωθεί σε αυτολογοκρισία φανταστείτε τι μας περιμένει.

Εμείς παραθέτουμε πάλι όλη την επιστολή του κ. Γραμματίδη τονίζοντας με κόκκινο τα σημεία τα οποία πετσόκοψε η εφημερίδα Καθημερινή:


Αθήνα, 16 Φεβρουαρίου 2009

Αξιότιμε κύριε Διευθυντά,

Στο φύλλο της 15/02/2009 δημοσιεύθηκε άρθρο της καθηγήτριας κ. Αλίκης Γιωτοπούλου – Μαραγκοπούλου υπό τον τίτλο «Ιδιώνυμο αδίκημα η κουκούλα», στο οποίο διατυπώνεται η άποψη ότι πρέπει να κατασταθεί «ιδιώνυμο αδίκημα η προσέλευση «κουκουλοφόρου» σε δημόσια συνάθροιση (διαδήλωση, πορεία κ.λπ.) πριν αυτός προλάβει να δημιουργήσει ταραχές και διαπράξει εγκλήματα».

Κινούμενη στην ίδια λογική (αν τραβήξουμε την αναλογία ως τα άκρα όριά της) με τους προληπτικούς πολέμους του Προέδρου Μπους και το προληπτικό Ολοκαύτωμα του Χίτλερ, πρόκειται για άποψη που προσβάλλει βέβαια τους πολίτες του λίκνου της δημοκρατίας, αλλά δεν θα σταθώ στην πολιτική κριτική. Θα μιλήσω για την νομική πλευρά του ζητήματος.

Η θεσμοθέτηση ενός τέτοιου αδικήματος καταργεί ουσιαστικά βασικές αρχές της ελληνικής εννόμου τάξεως.

Και εξηγούμαι:

Το άρθρο 7 § 1 του Συντάγματος της Ελλάδας ορίζει μεταξύ άλλων ότι: «Έγκλημα δεν υπάρχει ούτε ποινή επιβάλλεται χωρίς νόμο που να ισχύει πριν από την τέλεση τηςπράξης…».

Εξάλλου, το άρθρο 14 § 1 του Ποινικού Κώδικα ορίζει τα εξής: «Έγκλημα είναι πράξη άδικη και καταλογιστή στο δράστη της, η οποία τιμωρείται από το νόμο».

Όπως συνάγεται από τις ανωτέρω διατάξεις, προϋπόθεση του ποινικού κολασμού είναι η ύπαρξη «πράξης».

Ως «πράξη» νοείται η αυτοκυβερνούμενη μυϊκή ενέργεια που επιφέρει στον εξωτερικό χώρο κάποια μεταβολή με κοινωνικό νόημα, παράγει δηλαδή ένα φυσικό κι ένα κοινωνικό αποτέλεσμα.

Για να ενδιαφέρει, δηλαδή, μια πράξη στο πλαίσιο του ποινικού δικαίου (και κάθε δικαίου) θα πρέπει να έχει μια κοινωνική σημαντικότητα, ήτοι να κατευθύνεται προς ένα αντικειμενικά προβλέψιμο κοινωνικό αποτέλεσμα.

Με άλλα λόγια δεν στοιχειοθετεί ποινικώς αποδοκιμαστέα συμπεριφορά η παρέκκλιση από το κρατούν κοινωνικό φρόνημα, αλλά απαιτείται προσβολή συγκεκριμένων εννόμων αγαθών για να στοιχειοθετηθεί έγκλημα.

Έτσι, το ελληνικό ποινικό δίκαιο δεν προστατεύει τις εκάστοτε κρατούσες κοινωνικοηθικές φρονηματικές αξίες αλλά τα έννομα αγαθά.

Υπ’ αυτήν την έννοια, το ποινικό μας δίκαιο είναι δίκαιο της πράξεως και όχι φρονηματικό. Στο επίκεντρο του ποινικού δικαίου βρίσκεται η πράξη που τελέστηκε από το δράστη, το εξωτερικό δηλαδή αποτέλεσμα της προσβολής εννόμου αγαθού.

Η βασική αυτή αρχή του ποινικού μας δικαίου (ότι τιμωρούνται οι πράξεις και όχι τα φρονήματα) καθίσταται εξαιρετικά κρίσιμη εν προκειμένω, καθώς η τυχόν θέσπιση του προτεινόμενου ιδιώνυμου αδικήματος στρέφεται σαφώς κατά ομάδων πολιτών με συγκεκριμένης απόχρωσης πολιτικές θέσεις και πεποιθήσεις.

Θα πρόκειται δηλαδή για ένα ιδιώνυμο πολιτικό έγκλημα και η Ιστορία μας έχει διδάξει σε τι επικίνδυνες ατραπούς οδηγεί η θέσπιση ιδιωνύμων πολιτικών αδικημάτων.

Δείτε πως εξελίχθηκε το ιδιώνυμο του Ελευθερίου Βενιζέλου: Μακρόνησος, Γυάρος, Μπελογιάννης, ΕΑΤ-ΕΣΑ.

Η ουσιαστική δημοκρατία (η καθημερινή βίωση της δημοκρατίας ως πράξης και συνείδησης) κινδυνεύει πολύ λιγότερο από τους οιονεί εχθρούς της και πολύ περισσότερο από τους αυτόκλητους ταγούς και προστάτες της, οι οποίοι ξεκινώντας τις προγραφές και με το σπαθί του ποινικού νόμου ανά χείρας κλωσάνε υπομονετικά ώσπου να εκκολαφθεί το αυγό του φιδιού.

Με τιμή,
Χρήστος Γραμματίδης
Δικηγόρος Αθηνών


Σε τι χώρα θα φέρουμε τα παιδιά μας Νίκο;




Συνάντηση της κ. Σχοιναράκη με τον Πρέσβη της Μεγάλης Βρετανίας




Δεν ξέρουμε αν προβλέπεται από το Πρωτόκολλο αλλά είναι αλήθεια.

Στις 31.3.2009 η κ. Ευαγγελία Σχοιναράκη - Ηλιάκη, νομάρχης Ηρακλείου συναντήθηκε με το το νέο πρέσβη της Μεγάλης Βρετανίας στην Ελλάδα κ. Ντέιβιντ Λάντσμαν στο Νομαρχιακό Μέγαρο της πόλης.

Εκεί ο κ. Λάντσμαν σχολίασε την καθαρότητα των ακτών της Κρήτης, αλλά, φανταζόμαστε, και το υπέροχο κλίμα της περιοχής.

Η συζήτηση επικεντρώθηκε, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, σε τουριστικά θέματα και συγκεκριμένα στα ατυχή γεγονότα που σημειώνονται κάθε χρόνο στην περιοχή της Χερσονήσου και των Μαλίων.

Η συνεργασία ανάμεσα στους φορείς, τους επιχειρηματίες και την πρεσβεία μπορεί να δώσει ικανοποιητικά αποτελέσματα, προκειμένου να μη διαφημίζεται ο Νομός ως τόπος ασυδοσίας για τα νέα παιδιά του εξωτερικού, σχολιάστηκε από τη νομαρχία.

Παράλληλα, η Νομάρχης ενημέρωσε τον πρέσβη για την πολύ καλή συνεργασία που υπάρχει με την ελληνική αστυνομία, καθώς και για τους συντονισμένους ελέγχους των Υπηρεσιών της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης στο κομμάτι των τροφίμων και των ποτών.

Κύριο μέλημα όπως τόνισε η Νομάρχης είναι οι τουρίστες, αλλά και οι πολίτες να αισθάνονται ασφαλείς και τις υπηρεσίες μας δίπλα τους.

Επιπλέον η κ. Σχοιναράκη αναφέρθηκε στη δεύτερη κύρια δραστηριότητα του νομού, την ενασχόληση με τον αγροτικό τομέα.

Η Νομάρχης επεσήμανε στον πρέσβη πως στόχος της Νομαρχιακής Αρχής είναι να συνδυάσει το τουριστικό προϊόν με τον αγροτικό τομέα, καθιστώντας την περιοχή ένα τουριστικό νομό για όλες τις εποχές του χρόνου, προωθώντας παράλληλα τη βιώσιμη ανάπτυξή του.

Ιδιαίτερο ήταν το ενδιαφέρον του Βρετανού πρέσβη και για τα αγροτικά αλλά και τα παραδοσιακά προϊόντα που παράγει ο Νομός, όπως τα κηπευτικά, το λάδι, το κρασί και η ρακί.

Τέλος, η κ. Σχοιναράκη συζήτησε με τον πρέσβη πάνω σε θέματα ιστορικού ενδιαφέροντος και ιδιαίτερα για το Μινωικό πολιτισμό και τα ανάκτορα της Κνωσού, της Φαιστού και της Γόρτυνας.

Ωραία όλα αυτά. Σε δουλειά να βρισκόμαστε.

Επειδή όμως ο κ. Λάντσμαν ήταν ξανά επίσημα στην Ελλάδα την περίοδο 1991-1994 ως αναλυτής, η κάρτα του έγραφε τότε Δεύτερος Γραμματέας επιτετραμένος σε θέματα Οικονομικών και Ευρωπαϊκής Ένωσης αλλά και επειδή στις 13.3.2009 συναντήθηκε και με το νομάρχη Θεσσαλονίκης Παναγιώτη Ψωμιάδη ας μας πει κάποιος ποιός είναι ο πραγματικός σκοπός αυτών των συναντήσεων.

Η Θεσσαλονίκη δεν φημίζεται για τις πολύ καθαρές ακτές της ούτε για τα άλλα ενδιαφέροντα για το οποία συνομίλησαν με την κα Σχοιναράκη.

Ο καθηγητής Ντέιβιντ Μορίς Λάντσμαν (David Maurice Landsman) γεννήθηκε το 1963 και έχει υπηρετήσει για πολλά χρόνια στα νότια Βαλκάνια, ενώ ήρθε, με εντολή της υπηρεσίας του που ανακοινώθηκε επίσημα τον περασμένο Οκτώβριο, να αντικαταστήσει τον Σάιμον Γκάς (Simon Gass) .

Την Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2009, σε σχετική τελετή, παρουσίασε τα διαπιστευτήρια του στον Πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας Κάρολο Παπούλια.

Συγκεκριμένα, ως αξιωματούχος της ΜΙ6, της Κρατικής Υπηρεσίας Πληροφοριών της Αγγλίας ανέλαβε υπηρεσία στην Αθήνα το 1991, στο Βελιγκράδι το 1997, στη Μπάνια Λούκα (πόλη της Βοσνίας-Ερζεγοβίνης και πρωτεύουσα της Σερβικής Δημοκρατίας) το 1999, πάλι στο Βελιγκράδι το 2000, στα Τίρανα το 2001, ενώ επέστρεψε στο Λονδίνο το 2003 όπου συμμετείχε σε διάφορα προγράμματα εκπαίδευσης.

Φαίνεται ότι η Κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου αρχίζει να παίρνει σοβαρά τα όσα διαδραματίζονται στην Ελλάδα χρησιμοποιώντας πιο δραστήρια το κύριο όπλο της Βρετανικής κυριαρχίας δηλαδή την πολύπλευρη διπλωματία.

Υπάρχει βέβαια πάντα και το ενδεχόμενο εξελίξεων στην περιοχή μας εκτός Ελλάδος.

Ας μην ξεχνάμε επίσης ότι η Ελλάδα δεν έχει φύγει ποτέ από την Αγγλική επιρροή.

Σάββατο 4 Απριλίου 2009

Το ασυμβίβαστο του Κομματισμού με τη Δημοκρατία




Στις 16.1.2009 είχαμε αναρτήσει άρθρο σχετικά με το ασυμβίβαστο κατοχής και της θέσης του νομάρχη αλλά και του Συντονιστή Ανασυγκρότησης του ΠΑΣΟΚ από το νομάρχη Πειραιά Γιάννη Μίχα.

(βλ. Και κομματικά έκθετος ο Μίχας)

Κανείς βέβαια δεν είχε συγκινηθεί από τους αρμόδιους του ΠΑΣΟΚ ωστόσο εκείνη η ανάρτηση, για όσους τη διάβασαν, ήταν μια επιβεβαίωση των όσων γνωρίζουν για τα ενδότερα του κόμματος της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης και όχι μόνο.

Ψάχνοντας στο αρχείο μας (για κάτι άλλο), που ταίριαζε με εκείνα που δήλωσε πρόσφατα επ' ευκαιρία της επετείου της 25ης Μαρτίου ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Γιώργος Παπανδρέου συναντήσαμε ένα άρθρο του Μανώλη Κοττάκη στον Ελεύθερο Τύπο (ήταν ημερολογιακά κοντά στο Πάσχα του 2008, Μεγάλη Δευτέρα, 21 Απριλίου 2008).

Διαβάστε:

"Σε λίγες ημέρες θα ανοίξει η συζήτηση για τη νέα διοικητική διαίρεση της χώρας και τα κόμματα θα μας μιλήσουν και πάλι για την ανεξαρτησία της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.

Φυσικά, δεν τρέφουμε αυταπάτες!

Κάθε αιρετός άρχων έχει τη δική του πολιτική ταυτότητα και τη δική του πολιτική φιλοσοφία, η οποία τον επηρεάζει σε ένα βαθμό στην άσκηση των καθηκόντων του.

Άλλος είναι πιο φιλελεύθερος, άλλος πιο συγκεντρωτικός. Σε κάθε περίπτωση, οι πολίτες αξιολογούν τους νομάρχες και τους δημάρχους στην πράξη, για πρωτοβουλίες που λαμβάνουν με αυτή τους την ιδιότητα και μόνον.

Κάνω αυτή τη μικρή εισαγωγή για να επισημάνω κάτι που μπορεί να πέρασε στα «ψιλά» των εφημερίδων τις προηγούμενες μέρες, αλλά πάντως προκάλεσε άσχημη εντύπωση:

Όπως ανακοίνωσε το ΠΑΣΟΚ, δύο εκλεγμένοι νομάρχες (με τη σημαία της Χαριλάου Τρικούπη) αναλαμβάνουν παράλληλα με τα καθήκοντα που τους ανέθεσε ο λαός και κομματικά καθήκοντα.

Ο κ. Γιάννης Μίχας, νομάρχης Πειραιά, αναλαμβάνει με απόφαση του Γιώργου Παπανδρέου γραμματέας Ανασυγκρότησης του ΠΑΣΟΚ, αναπληρωτής του Γιάννη Ραγκούση στην ουσία.

Ο νεοεκλεγείς νομάρχης Αιτωλοακαρνανίας, Θύμιος Σώκος, ένας από τους πλέον επιτυχημένους λειτουργούς της Αυτοδιοίκησης στην Ελλάδα την τελευταία δεκαετία (διέπρεψε ως υπερκομματικός δήμαρχος Αγρινίου), αναλαμβάνει τα κομματικά καθήκοντα του γραμματέα Αυτοδιοίκησης του ΠΑΣΟΚ.

Η πρώτη απορία μου αφορά τους ιδίους:

‒ Αναρωτιέμαι γιατί δέχθηκαν να συρρικνώσουν το ρόλο τους αναλαμβάνοντας επισήμως ένα κομματικό αξίωμα ασυμβίβαστο με την ιδιότητά τους.

Αναρωτιέμαι επίσης με ποια αξιοπιστία θα διεκδικήσουν αύριο από την εξουσία την ικανοποίηση των αιτημάτων τους για λογαριασμό των εντολέων τους, όταν οι συνομιλητές τους υπουργοί θα έχουν στο πίσω μέρος του μυαλού τους ότι δεν συζητούν με έναν εκλεγμένο νομάρχη, αλλά και με έναν κομματικό εκπρόσωπο...

‒ Διερωτώμαι επίσης πώς συμβιβάζεται ο βαρύς φόρτος της άσκησης των νομαρχιακών καθηκόντων με τον εξίσου βαρύ φόρτο της άσκησης των κομματικών καθηκόντων.

Και σε περίπτωση «σύγκρουσης συμφερόντων», ποιανού το δίκαιο προηγείται:

Το δίκαιο του πολίτη ή το δίκαιο του πολιτικού φίλου του Κινήματος;

‒ Αυτό που με αφήνει έκπληκτο περισσότερο από όλα είναι η πλήρης μεταλλαγή του Γιώργου Παπανδρέου.

Μπορεί κανείς να έχει χίλιους λόγους να διαφωνεί μαζί του, αλλά όλοι ξέραμε πως όταν μιλούσε στο παρελθόν για ανεξάρτητη Τοπική Αυτοδιοίκηση το εννοούσε.

Αλήθεια, το να στρατολογεί ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης αιρετούς εκπροσώπους του ελληνικού λαού στα κομματικά γραφεία του ΠΑΣΟΚ συνιστά σεβασμό προς το θεσμό της Τοπικής Αυτοδιοίκησης;

Το τρίτο βάθρο της Δημοκρατίας, που θα έλεγε και ο Ανδρέας Παπανδρέου;

Φοβάμαι πως όχι, κύριε πρόεδρε..."


Κάποιοι τον κομματισμό τον έχουμε ζήσει πολύ άγρια στο πετσί μας. Και ο κομματισμός, πως να το κάνουμε, είναι και φασισμός.


Ας θυμηθούμε όμως τι δήλωσε ο Γιώργος Παπανδρέου στις 25.3.2009:


«Γιορτάζουμε σήμερα τον απελευθερωτικό αγώνα των Ελλήνων.

Τον μεγάλο αγώνα της παλιγγενεσίας του Έθνους.

Συμβολίζει την προσπάθεια κάθε ανθρώπου, κάθε λαού, για την κατάκτηση και προάσπιση βασικών δικαιωμάτων.

Της ελευθερίας, της ανεξαρτησίας, της αξιοπρέπειας, της δημοκρατίας, του δικαιώματος να ορίζουμε εμείς την τύχη μας, του δικαιώματος για μια ανθρώπινη κοινωνία»

Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ ανέφερε ακόμη πως:

«Σήμερα είναι μια κρίσιμη στιγμή για την πατρίδα μας με την αβεβαιότητα και την ανασφάλεια να δεσπόζουν στην κοινωνία μας στην οποία δημιουργείται η αίσθηση ότι απειλούνται κατακτήσεις και επιτεύγματα πολύχρονων προσπαθειών, που μας γέμιζαν με ικανοποίηση και περηφάνια».

"Η κρίση που πλήττει σήμερα την Ελληνική κοινωνία, είναι κρίση βαθύτατα πολιτική.

Είναι κρίση αξιών, είναι κρίση θεσμών, είναι κρίση της ίδιας της Δημοκρατίας μας.

Έχει την υπογραφή ενός συστήματος διακυβέρνησης που πρέπει και μπορεί να αλλάξει.

Αλλαγή της αντίληψης ότι το κράτος είναι φέουδο των κυβερνώντων"


Τώρα, πώς ταιριάζουν τα λόγια του Γιώργου Παπανδρέου με τα έργα του, αυτό είναι ένα πολύ μεγάλο ερωτηματικό.

You know, E-ro-ti-ma-ti-ko, Question Mark, George.


Ακόμη εμείς δεν μπορούμε να ξεχάσουμε καταγγελίες του τύπου:

38 . από ΔΕΣΠΟΙΝΑ - — May 20, 2008 @ 11:07 pm

"Απο που πρέπει να ξεκινάει η διαφάνεια;

18 Μαΐου 2008 εσωκομματικές εκλογές ΠΑΣΟΚ στο Δ. ΔΡΑΜΑΣ ψήφισαν 1401 και βρέθηκαν 1492 ψηφοδέλτια και δεν θα πω για τον Νομό και την Περιφέρεια γιατί δεν το είδα με τα μάτια μου.

Δεν μπορεί το κόμμα να προστατεύει τις ίδιες του ανοιχτές δημοκρατικές διαδικασίες απο νοθείες.

Πάλι σιωπή;"

35 χρόνια τώρα περιμένει ο λαός μας την άχρωμη Aλλαγή, αυτή της Δημοκρατίας, της Ελευθερίας και της Δικαιοσύνης, αλλά εισπράττει εναλλαγή της γαλαζοπράσινης παρακμής.

Πότε θα αποφασίσουν οι θεσμικοί να πάρουν νερό και σαπούνι;

Τικ, τακ, τικ, τακ...

Επικοινωνία: